Bedside crib VS Baby bay

LiHaLo

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Noen erfaring her? Kan bedside crib festes i rammemadrass seng slik som baby bay? veeldig opptatt av at den skal stå trygt inntil senga da jeg har to større barn som kan finne på å flytte på den.. andre varianter som funker på samme måte?
vi har liten plass, og jeg har alltid ønsket meg en sånn seng slik at jeg slipper å løfte så mye opp og ned på bebisen midt på natta.. :)

Det lurer jeg på også, så følger med her:)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Hvor stort soverom har dere?

For her laget vi oss en billig variant av bedside crib ;-)

Kjøpte ei brukt vanlig sprinkelseng på finn, og så kappet vi av ene langsida. Den satte vi i press mellom veggen på soverommet og dobbeltsenga. Aldri vært noe problem. Da kan man jo også fikse festemekanisme selv som passer sengene hvis man vil det ;-)
Dessuten så kan senga evt brukes lengre ;-)

Storebror her har også ligget noen netter i den ved sykdom. :-P
Den har stått på rommet vårt i over to år nå, og nå er den på vei ut ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Hvor stort soverom har dere?

For her laget vi oss en billig variant av bedside crib ;-)

Kjøpte ei brukt vanlig sprinkelseng på finn, og så kappet vi av ene langsida. Den satte vi i press mellom veggen på soverommet og dobbeltsenga. Aldri vært noe problem. Da kan man jo også fikse festemekanisme selv som passer sengene hvis man vil det ;-)
Dessuten så kan senga evt brukes lengre ;-)

Storebror her har også ligget noen netter i den ved sykdom. :p
Den har stått på rommet vårt i over to år nå, og nå er den på vei ut ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Så lurt :) Det skal jeg nevne for mannen min, vi har samme utfordring med plassmangel :p

Jeg har kjøpt bedside crib på lekmer til 1500kr :)

Den kommer til å stå mellom senga og veggen, så den kommer nok ikke til å flytte på seg. Ellers kan man sikkert feste den ved å lage noe selv.

Back
Topp