Bedside Crib, tips?

Lillespira91

Forelsket i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Vi skal ha en Bedside crib til lille, men det er viktig den er høy nok da vår seng er relativt høy.
Noen som har noen de har vært fornøyde med av diverse grunner? Eller hørt om noen Bedside cribs som er høye? :D

Hadde samme utfordring som deg. Her gikk vi til innkjøp av babybay bedside crib etter mye googling. De har en modell som er ekstra høy som heter boxspring og skal passe til senger fra 50-92 cm. Hvis du søker opp babybay bedside crib på insta så får du et mye bedre inntrykk av hvordan den ser ut i virkeligheten (legger ved ett bilde)
Må si jeg syns dette er en av de mer estetiske bedside cribene jeg har kommet over.

Vedlegg

• IMG_7145.jpeg
    IMG_7145.jpeg
    480,2 KB · Visninger: 58
Vi har også babybay boxspring, fant ikke høyere modell på markedet. Litt knotete å sette sammen, men fin og praktisk i bruk. Når vi nå har skullet ha den til nr 2 har jeg slitt litt med å finne samme madrass som sist, som ikke er for myk.

Åneeei.. innså nå at den vi har kjøpt er jo altfor lav :confused: den går bare til 50cm, men senga er 65cm høy. Noen som vet om bedside crib som er høy, men som ikke ruinerer oss?

vi har troll Oslo bedside crib Kjøpt brukt på Finn. Kan bli 75-89 cm høy. Vi har en seng på 75-80 cm høy, så passer vår seng bra.

Hadde samme utfordring som deg. Her gikk vi til innkjøp av babybay bedside crib etter mye googling. De har en modell som er ekstra høy som heter boxspring og skal passe til senger fra 50-92 cm. Hvis du søker opp babybay bedside crib på insta så får du et mye bedre inntrykk av hvordan den ser ut i virkeligheten (legger ved ett bilde)
Må si jeg syns dette er en av de mer estetiske bedside cribene jeg har kommet over.
Betalte 2600 for babybay sin
Sniker fra oktober. Hvor har dere kjøpt deres babybay? Ser de ikke leverer til Norge.

Vurderer å kjøpe brukt fra Finn, men litt nysgjerrig om dere har kjøpt nye? :Heartpink

Back
Topp