Bedside crib lett å fjerne?

Neidajoda

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi har det ganske trangt rundt sengen på soverommet. Det hjelper ikke på at klesskapene er plassert langs hele veggen på min side - og det er ikke skyvedører... Så om vi skal ha bedsice crib får jeg ikke åpnet døren til klesskapet mitt. Ikke helt ihvertfall, litt avhengig av hvor bred crib'en er får jeg det kanskje på gløtt, men får ikke dratt ut skuffer.

Hvor lett er det å flytte på/ta vekk en bedsice crib? Er det såpass enkelt at det ikke er noe problem å bare hekte den av om morgenen og på igjen om kvelden? Eller er det såpass mye styr at jeg bør gi opp å få det til, og heller prøve å få plass på mannen sin side eller i fotenden?

Jeg tror jeg ville satsa på å bytte side med mannen. Bedsiden skal jo stroppes fast (i hvert fall den vi har), så å drive å styre under der og løfte og holde på HVER dag hadde vært i overkant styrete for meg i hvert fall. :)

Hm, var redd for at det var masse kav, ja.. Det er ca 50 cm klaring mellom mannen sin seng og veggen, ser ut som om mange crib'er er for brede for å passe der.

Jeg ser at mange har hjul :)

Et alternativ er jo å ha en sånn som ikke har "Åpen" side langs foreldresengen, og så heller løfte ungen oppi. Litt mer kav, men det er vel det som må til om man ikke skal feste den? Tør ikke la den stå ufestet om den ikke har kanter på alle sider.

Hm, var redd for at det var masse kav, ja.. Det er ca 50 cm klaring mellom mannen sin seng og veggen, ser ut som om mange crib'er er for brede for å passe der.

Jeg ser at mange har hjul :)

Et alternativ er jo å ha en sånn som ikke har "Åpen" side langs foreldresengen, og så heller løfte ungen oppi. Litt mer kav, men det er vel det som må til om man ikke skal feste den? Tør ikke la den stå ufestet om den ikke har kanter på alle sider.

Jeg har Troll Bedside Crib (under 50 cm bred). Den vil kunne passe på mannen din sin side, hvis dere bytter side. På min side er det akkurat plass mellom veggen og senga. Der står den ganske fast så vi har ikke hatt behov for å feste den. Allikevel er den lett å skyve frem og tilbake (ved rengjøring) da den har hjul.

Vi lot vær å montere kanten øverst, så da "sparer" vi en cm eller to der.

Jeg er veldig glad for at siden mot min seng er åpen. Jeg sitter i senga og ammer og legger henne rett ned i sin seng når hun er ferdig. Hadde det vært fire sider på hennes seng måtte jeg ha kommet meg opp på knærne i senga (med en halvsovende baby i armene) for å klare å legge henne ned.

Back
Topp