vi vurderer å kjøpe en Chicco next2me, men ser den bare kan brukes i seks mnd. Dere som har brukt det tidligere, hvor lenge har dere brukt den - og hvilket merke har dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde vi og - men toåringen kommer ofte inn og sover med oss, så jeg frykter det blir trangt - med mindre pappaen må i eksil på gjesterommet da.... Hvilken type har dere kjøpt?Vet faktisk ikke hvor lenge den blir brukt? Her har vi kjøpt Babybay bedside crib som kan festes fra under- eller oversiden på sengen. Jeg ville ha en det gikk ann å feste i vår seng. Dette er første gang jeg har kjøpt det. Sist samsov jeg og minien i dobbeltsengen.
Det gjorde vi og - men toåringen kommer ofte inn og sover med oss, så jeg frykter det blir trangt - med mindre pappaen må i eksil på gjesterommet da.... Hvilken type har dere kjøpt?
De sier 6 mnd pga ungen lærer å reise seg og sitte rundt den alderen, då er det på tide med høyere kanter [emoji4]
Den så jeg fikk best i test da jeg googlaDen ser sånn her ut(babybay sin bedside crib)
Vis vedlegget 272369
Det visste jeg faktisk ikke,men det var den eneste jeg fant med fester til som kunne festes over og under sengen. Den er litt dyr med frakt og alt, men var denne jeg ville ha. Så får vi se om lillemann liker den, da[emoji85]Den så jeg fikk best i test da jeg googla
Hehe, ja - det er alltid en risiko!Det visste jeg faktisk ikke,men det var den eneste jeg fant med fester til som kunne festes over og under sengen. Den er litt dyr med frakt og alt, men var denne jeg ville ha. Så får vi se om lillemann liker den, da[emoji85]
Takk for tipset. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, at man kan bruke den som bedside. Vi har nemlig kjøpt den men tenkte å kjøpe en bedside crib til å bruke den første tiden fordi det virker så praktisk. Men da slipper vi jo det. Så lurt!!Et alternativ er Sebrasenga. Den kan brukes som bedside, barneseng og juniorseng fordi den kan forlenges. Den er dyr men kan brukes i evigheter. Veldig fornøyde vi iallefall![]()
Takk for tipset. Det hadde jeg faktisk ikke tenkt på, at man kan bruke den som bedside. Vi har nemlig kjøpt den men tenkte å kjøpe en bedside crib til å bruke den første tiden fordi det virker så praktisk. Men da slipper vi jo det. Så lurt!!