Bedside crib - høy foreldreseng

Vår er ganske høy, har Chicco next 2 me :)
Jeg har egentlig tenkt å kjøpe chicco next2me jeg også, men har sokkel under senga. Vet du om det vil fungere likevel? Er redd for å ikke få sengene helt inntil hverandre pga foten på crib'en? Hva tenker du? :)
 
Jeg har egentlig tenkt å kjøpe chicco next2me jeg også, men har sokkel under senga. Vet du om det vil fungere likevel? Er redd for å ikke få sengene helt inntil hverandre pga foten på crib'en? Hva tenker du? :)

Hm, det har jeg ikke tenkt på. Kan se om jeg får satt den opp i helgen og sjekket om bena til criben går utenfor krybben! :)
 
Det var en bedside crib jeg så en video av og der kunne beina bøyes sånn at de lå helt tett med senga :)
 
Vi har kjøpt Chicco next 2 me magic. Om den skulle bli akkurat for lav kommer jeg til å bygge den opp ❤️
 
Jeg har egentlig tenkt å kjøpe chicco next2me jeg også, men har sokkel under senga. Vet du om det vil fungere likevel? Er redd for å ikke få sengene helt inntil hverandre pga foten på crib'en? Hva tenker du? :)

Ja, de kan brettes inn, så de ikke går innunder senga :)
 
Vi har troll bedside crib :) med hjul og madrass har den nøyaktig samme høyde som sengen vår. Sengen vår er 70 cm høy;)
 
Har du mulighet til å måle hvor høy den er opp til madrassen. Alle målene jeg finner på nett er fra gulv til sengebunn
Har ikke tenkt til å sette den opp før i juni da termin nærmer seg så jeg får dessverre ikke målt den for deg :-( Har rett og slett ikke plass før da
 
Har du mulighet til å måle hvor høy den er opp til madrassen. Alle målene jeg finner på nett er fra gulv til sengebunn
Bare å finne masrassmålene og se, eller estimer ca ti cm til masrasssen. Eller hør med kundeservice.
 
Back
Topp