Bedside crib - for og imot?

Bliss_nr2

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Sommerfuglene
Hadde planer om å låne vugge, men vedkommende for aldri ut fingrene så tenker jeg fikser noe annet.
Har sett på bedside crib og funnet ut at der finnes "en million" forskjellige...
Jeg har soverom i 2 etasje, unga i første, så babyen blir liggende inne hos meg. Der er noe trangt samt at jeg må kunne flytte den inn på stua på dagtid.

Noen med erfaring å dele? Evt noen som har/har tenkt å kjøpe?

Vi har leandervugge til samme "formål"

Noen som har prøvd å montere den? Er det vanskelig å få den sikret inntil voksensenga?

Hadde vugge sist, det var litt stress etter keisersnittet...

Jeg har Next2me og er fornøyd :) går også ann å bruke som reiseseng, når den enkelt pakkes sammen i medfølgende pose!

Jeg vurderer også bedside. Har kjøpt sprinkelseng til å ha inne på rommet hennes, men lurer på om det blir litt trangt å ha den ved vår seng første tiden. Evt om vi skal ha bedside crib, eller rett og slett at hun ligger i et babynest imellom oss?? Litt usikker enda, så trenger tips jeg også.

Jeg har kjøpt chicco next2me, har aldri prøvd den, men virker veldig grei. Er hjul på den ene siden slik at den enkelt kan flyttes på :)

Bedsidecribben var et av de beste kjøpene vi hadde til storebror og gleder meg til å ta den i bruk igjen :)

Har kjøpt Troll sin bedside-crib [emoji1] Vi har også lite soverom så det ble det beste alternativet.

Har også kjøpt troll sin. Første unge så ingen erfaringer - men ser en del anbefaler det så håper på at det funker bra xsmile9

Jeg hadde bedside crib til første. Og jeg syntes det var helt genialt. Skal selvfølgelig bruke den denne gangen også [emoji4]

Back
Topp