Bedriftshelsetjeneste

Babyønske23

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Septemberskattene 2023
Gresskarfrøene2023
Da har jeg snakket med jordmor i bedriftshelsetjenesten som sammen med andre + et institutt tar en vurdering på risikoen innen jobben min (bilpleie). Hun var ikke lite bekymret når jeg fortalte om jobben, hvordan det var der, kjemikalier og lignende, så det er mulig de kommer til å ta meg ut av arbeid etterhvert! Skal sies at på jobben min så har malingen flakket av gulvet så vi jobber rett på betonggulv med betongstøv, dårlig/ingen ventilasjon sammens med mye kjemikalier og støv var hun veldig bekymret for. Noen som har erfaring? Hvordan skal jeg overleve dette? Hva skal jeg gjøre i mellomtiden jeg ikke får jobbet? Litt nervøs her merker jeg:nailbiting:
 
Det går nok fint, men fint at de følger deg opp. Har frisører i familien som er omgitt av kjemikalier, har jobbet selv med skadesanering og gulvvedlikehold under 1. og 2. graviditet. Jeg ble litt kvalm av lukten og tok litt flere pauser, når magen ble større så fikk jeg andre oppgaver. Du har jo mulighet å søke svangerskapspenger hvis du ikke kan jobbe. Lykke til.
 
Det går nok fint, men fint at de følger deg opp. Har frisører i familien som er omgitt av kjemikalier, har jobbet selv med skadesanering og gulvvedlikehold under 1. og 2. graviditet. Jeg ble litt kvalm av lukten og tok litt flere pauser, når magen ble større så fikk jeg andre oppgaver. Du har jo mulighet å søke svangerskapspenger hvis du ikke kan jobbe. Lykke til.
Takk for svar! Følte meg litt bedre nå:happy:
 
Back
Topp