Bedriftshelsetjeneste

Migica

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
❤ Aprilbarna19 ❤
It's gonna be May 2019
Hei!
Fått gratulasjoner av sjefen per mail da hun har sett beskjeden om at jeg er gravid. Hun nevner noe om at hun skulle fikse jordmorsamtaler med bedriftshelsetjenesten, henne og meg? Dette er nytt siden jeg gikk gravid sist. Noen som har vært borti dette før? Regner med det har noe med tilrettelegging å gjøre, men er nysgjerrig på hva mer som skjer på slike samtaler [emoji4]

Nei, dette har ikke jeg vært bort. Er veldig interessert i å høre hva det gjaldt :)

Ingen erfaring. Men for en fantastisk arbeidsplass!!! [emoji122].. herlig!!

Ja jeg ble veldig overrasket jeg også. Men vi er en IA bedrift og sjefen er veldig opptatt av at vi skal kunne være på jobb med tilrettelegging selv om vi har skadet oss osv. Så Ja, det er kjempebra [emoji4] hele kommunen hadde ett slikt tilbud ettersom jeg skjønte på henne. Kan gi mer info når jeg vet mer selv [emoji4]

Kan legge til at jeg arbeider som sykepleier på ett kommunalt eldresenter og vil tidvis måtte skånes for evt tunge løft eller utagerende pasienter (med demens). Sånn for å få plassert hvilken type jobb jeg har [emoji4]

Wow så bra! Jobber selv i IA men tror ikke vi har jordmor? Så dette er virkelig tommel opp [emoji4]

Vi har også det i kommunen jeg jobber i :) kommer og har møte med meg og sjefen, hjelper til med tilrettelegging og gir mange gode råd og tips[emoji1]

Vi har også det i kommunen jeg jobber i :) kommer og har møte med meg og sjefen, hjelper til med tilrettelegging og gir mange gode råd og tips[emoji1]
Det høres bra ut [emoji4] blir spennende å se hva som kommer ut av samtalen. Men skjer vel ikke riktig ennå vil jeg tro

Ja, det var jeg borti sist jeg var gravid. Dessverre hadde hun ikke så stor forståelse for mine arbeidsoppgaver, f eks da hun mente at vi kunne tilrettelegge for at jeg bare kunne legge meg for å hvile en times tid i løpet av dagen, hvis jeg følte for det (jobber som pedagogisk leder i barnehage, og det ville vært fysisk umulig å gå fra barna for å legge meg en times tid..). Men jeg synes tiltaket er veldig bra! Fint at arbeidsgiver er med også [emoji108]

Ser at det kan slå begge veier ja. Får tro at det slår den riktige veien for meg [emoji6]

Høres ut som min og din jobb har samme bedriftshelsetjeneste, Migica! Virker som et utrolig flott opplegg! :happy:

Back
Topp