Bedre syn som gravid??

tuppa86

Forumet er livet
Æ veit jo at man ofte får bedre luktesans når man e gravid.. MEN e det normalt å få bedre syn?
Æ bruke næmli egentli linsa, men brukt det itj eindag i graviditeten..følt rætt og slætt itj at æ trængt det, og da tenkt æ liksom itj over å ta dæm på heiller...
MEN, ganske raskt etter fødsel'n så merka æ at æ bynt å sjå dårlig igjen.. bli sliten i øyan, og slit me å læs ting som e ett stykke unna osv...

Hodet som tulle me mæ? eiller kainn det vær at æ faktisk fekk bedre syn?

synet blir annerledes når man er gravid!! derfor er det svært få optikere som vi teste synet eller gi briller eller linser til gravide[:)]

ORIGINAL: Sha

synet blir annerledes når man er gravid!! derfor er det svært få optikere som vi teste synet eller gi briller eller linser til gravide[:)]

Seriøst??Haha.. så sært!! Men må ærlig talt innrøm at æ syns det har vært meir "logisk" at synet har blitt dårlig ei stoinn, for så å bli bra igjen ætter man ikke e gravid længer, einn at synet bli my bedre når man e gravid..hehe

ORIGINAL: Cyan86

æ vart allergisk mot linsa når æ va gravid. men æ ser DÅRLIG. må ha brilla ellers e æ blind[:-] haha. pga skjeive hornhinna og nærsynt.
men e kjipt at æ ikje kunna bruk linsa, æ klare enda ikje å bruk linsa, har prøvd alt av linsa på markedet, nye typa som e DYR men fortsatt greie æ ikje å bruk dæm mer enn 5min så må dæm av.[&o]
men fikk endel spenn fra nav da, (34tusen...) som æ ska hold av t amminga e ferdi, for da kan æ ta laseroperasjon!

Kainn itj man ta laseroperasjon mens man amme?

Jeg fikk kun lov til å få nye briller da jeg var gravid fordi jeg ikke skulle endre styrke :)

Nå blir jeg kjempefort sliten i øynene i forhold til før, men vet at det er pga amming etc. Går over :)

Æ fikk dåliar syn da æ va gravid, så plutselig itj nå på tv'n.. Men trur det har blitt bedre igjen no!

ORIGINAL: Longsen

Æ vart flinkar på høyre å venstre når æ va gravid.

No e æ dåli på det igjen

e det humor'n din som slår inn no?? EIller e du seriøs??[:D]

ORIGINAL: tuppa86

Æ vart flinkar på høyre å venstre når æ va gravid.

No e æ dåli på det igjen

e det humor'n din som slår inn no?? EIller e du seriøs??[:D]

faktisk så e æ seriøs

Sært koss derre graviditeten virke inn på oss!!!
Æ vart jo sporhoinn æ... kjent AILLT av lukta..va like før æ nækta nabo'n å røyk på verandaen sin på kveillstid, for æ lå opp på soverommet å brakk mæ av røyklukta..sambo (som kjenne røyklukt på mils avstand te vanlig, når ijt æ kjenne nåå) kjent itj nå, å trudd det hadd klikka fo rmæ [;)]

Back
Topp