Bedre sent enn aldri

Lille_Luring

Forelsket i forumet
MayDay2021
Hei hei.

Da var det min tur å melde meg inn her da :happy:

Fant ut forrige uke at vi er gravide igjen, kort tid etter forrige fødsel, så her blir det to tette.

Fikk litt sjokk når testen LYSTE positivt, for dette hadde vi jo ikke planlagt for :hilarious:

Bestilte meg ultralyd for å finne ut hvor langt på vei vi var ettersom mensen har vært ute å kjørt siden forrige fødsel. Holdt på å dette av senga da jordmor sa vi var over 13 uker og at det var en meget aktiv liten luring der inne! Jeg har jo ikke merket noen ting :wacky:

Så da kommer 3 mann i mai da, og det blir 14 mnd mellom de minste her :Heartpink

Fler som får 2 tette i gruppa her?

Haha ja samme her. Har en liten frøken på snart 9mnd så når jeg stod med testen i hånda var det med en blanding av sjokk, vantro og full panikk !
Har vent meg til tanken da, så dette blir nr 4 for meg, nr to for samboer ! Han er i fyr og flamme ! Jeg har begynt å glede meg endelig, selv om det tok litt tid før jeg fikk samlet tankene. De to små får sikkert masse glede av hverandre :Heartred
Blir 13mnd mellom disse to ^^

Oi 13 uker på vei uten å vite det! Skipper hele første trimester du da, heldiggris :hilarious:

Gratulerer så mye :joyful:

Haha ja samme her. Har en liten frøken på snart 9mnd så når jeg stod med testen i hånda var det med en blanding av sjokk, vantro og full panikk !
Har vent meg til tanken da, så dette blir nr 4 for meg, nr to for samboer ! Han er i fyr og flamme ! Jeg har begynt å glede meg endelig, selv om det tok litt tid før jeg fikk samlet tankene. De to små får sikkert masse glede av hverandre :Heartred
Blir 13mnd mellom disse to ^^

Kjenner meg såååå igjen i panikkfølelsen, og jobber fortsatt litt med å fordøye det, men kjenner jeg gleder meg også.

Tipper det kan bli litt tøft den første stunden med 2 så tette, men som du sier, de vil nok få masse glede av hverandre i oppveksten.

Også tenker jeg litt sånn at ingenting skjer uten grunn, så dette er vel meningen :Heartred

Siste er hvertfall velkommen inn i familien :)

Hei hei.

Fant ut forrige uke at vi er gravide igjen, kort tid etter forrige fødsel, så her blir det to tette.

Fikk litt sjokk når testen LYSTE positivt, for dette hadde vi jo ikke planlagt for :hilarious:

Bestilte meg ultralyd for å finne ut hvor langt på vei vi var ettersom mensen har vært ute å kjørt siden forrige fødsel. Holdt på å dette av senga da jordmor sa vi var over 13 uker og at det var en meget aktiv liten luring der inne! Jeg har jo ikke merket noen ting :wacky:

Så da kommer 3 mann i mai da, og det blir 14 mnd mellom de minste her :Heartpink

Wow :joyful: så gøy da :hilarious:
Velkommen hit til oss :hilarious:
Første her , men hadde sikkert dette av stolen om jeg var i din situasjon , men for en glede :smug: og det hjelper jo på at mannen er i ekstase :smug:lykke :Heartred

Hei hei.

Velkommen hit :)

Vi brukte litt tid på å få til nr 1, så vi bestemte oss for å begynne prøvingen på nr 2 som overraskende satt på første forsøk, så her blir det 20 mnd mellom. Travelt blir det nok, men så verdt det :)

Velkommen hit :)

Vi brukte litt tid på å få til nr 1, så vi bestemte oss for å begynne prøvingen på nr 2 som overraskende satt på første forsøk, så her blir det 20 mnd mellom. Travelt blir det nok, men så verdt det :)

Vi brukte også veldig lang tid på første, noen år, men bestemte oss for å vente med nr 2, hun kom rett før eldste ble 5, etter ca 7 mnd prøving. Og så snek jo nr 3 seg på plass nå :) Virker som det fort kan løsne litt når kroppen skjønner hva den skal gjøre. Opplever det hvertfall sånn selv...
Gratulerer med spire nr 2 :Heartred

Kjenner meg såååå igjen i panikkfølelsen, og jobber fortsatt litt med å fordøye det, men kjenner jeg gleder meg også.

Tipper det kan bli litt tøft den første stunden med 2 så tette, men som du sier, de vil nok få masse glede av hverandre i oppveksten.

Også tenker jeg litt sånn at ingenting skjer uten grunn, så dette er vel meningen :Heartred

Siste er hvertfall velkommen inn i familien :)

Ja det var nok en mening med det. Endokrinologen min sa at sjansen for at jeg skulle bli gravid igjen var helt ekstrem liten så nå klorer jeg meg fast ved tanken på å bli 4barnsmor i en alder av 43 :hilarious:

gratulerer og velkommen i klubben :D :D skjønner det var sjokk å finne ut av det etter 13 uker, men jammen meg heldig som fikk hoppe over hele 1trimester ! hehe :hilarious:

Gratulerer og velkommen :) Så deilig å "slippe" hele trimester, men skjønner sjokket! De får sikkert mye glede av hverandre når de kommer så tett :)

Eg som syns mine var tette når eg får 2 under 2 :p Men frøkna her vil vere 2 mnd ifrå å bli 2 år når minstemann kjeme. Så ikkje så tett i forhold, hehe. Gratulerer! :D

Hei hei.

Gratulerer så mye! :Heartpink Det blir sikkert kjempefint for barna som blir så nær i alder, selv om jeg godt kan forstå at det det kom som et sjokk! Det blir 19 mnd mellom barna her, vårt første barn ble til ved IVF så vi var sjokka over positiv test uten noen form for hjelp så tidlig! :love2

Hei hei.

Wow! Gratulerer :Heartred
Må være litt deilig å "skippe" hele første trimester:D

Vi hadde bestemt oss for å få to tette, så begynte å prøve igjen når eldste var 1 år i slutten av mai. Nå er vi gravide med tvillinger, så hvis alt går som det skal så har vi 3 barn på under 2 år i april/mai :hilarious::hilarious:

Back
Topp