Solsikkepiken
Andre møte med forumet
Jeg har fulgt dere noen uker nå, men har ikke vært helt klar for å si hei før nå....
Jeg er 34 år og har en jente på 11 år fra ett tidligere forhold og en gutt på 11 mnd. Og nå venter vi en liten baby i midten av april (tror jeg). Jeg fikk ikke mensen igjen etter forrige fødsel, men ut i fra kvalme og form generelt har jeg beregnet en termin som jeg tror stemmer ganske greit. Skal på TUL neste fredag. I går var jeg etter mine beregninger 10 fullgåtte uker, og jeg fant hjertelyden til baby
Babyen er ønsket, men ikke helt planlagt så raskt
så vi er litt i fornektelse enda.....
Jeg gleder meg til å følge dere frem til april 2017
Jeg er 34 år og har en jente på 11 år fra ett tidligere forhold og en gutt på 11 mnd. Og nå venter vi en liten baby i midten av april (tror jeg). Jeg fikk ikke mensen igjen etter forrige fødsel, men ut i fra kvalme og form generelt har jeg beregnet en termin som jeg tror stemmer ganske greit. Skal på TUL neste fredag. I går var jeg etter mine beregninger 10 fullgåtte uker, og jeg fant hjertelyden til baby
Babyen er ønsket, men ikke helt planlagt så raskt
så vi er litt i fornektelse enda.....Jeg gleder meg til å følge dere frem til april 2017

er ca. 9uker og venter nr 4, minste her er 10,5mnd. Var ikkje planlagt i det hele med flere her, men noen ganger blir ting anderledes enn tenkt og planlagt. Skjønner godt og kjenner igjen det du skriver om å vere i fornektelse...
Gratulerer