Bedre sent enn aldri!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Pga ferieavvikling hos både JM og FL ble søknaden om foreldrepenger sendt først i dag :P Nå er det mindre enn 5 uker til jeg går ut i perm, men går ut i fra at det går fint ettersom jeg skal få penger rett fra arbeidsgiver og søknaden til dem ble sendt for 6 uker siden :)

Fortsatt ikke sendt inn jeg.. syv uker til jeg tenker å gå ut i permisjon :s
Men er så usikker på om vi skal velge 80 eller 100 prosent! (ettersom jeg mest sannsynlig står uten jobb fra juli av, da jeg ikke ønsker å pendle 10 mil en vei lenger...) Det er så vanskelig!
Men må nok bestemme oss i løpet av uka, slik at det ikke blir så lang tid etter permisjonsstart en får innvilget permisjonen :p

Har ikke fått sendt inn jeg heller pga. ferieavvikling på legekontoret. Skal på kontroll på torsdag, og da bærer det rett på postkontoret etterpå for å sende inn papirene ;)

Jeg sendte min på fredag.. og her er det max 1mnd til jeg går ut i permisjon ift. termin :/
Vi har ventet på svar på om mannen kom inn på skole til høsten nå, og legen har vært på ferie osv så går tiden da.. :P
Men det ordner seg vel til slutt :P (Håper jeg ikke føder før termin denne gangen også :P)

Har heller ikke sendt inn, har faktisk begynt å fylle ut søknad nå idag og har vært på kontroll hos legen og fått terminbekreftelse så nå venter jeg i grunnen bare på at arbeidsgiver skal fylle ut inntekstskjema og sende meg så jeg kan legge det ved søknaden :) rett under 2 mnd til jeg går ut i permisjon da så er kanskje ikke sånn veldig sent ute, men.. :P

Har heller ikke sendt inn enda. Må få ordnet terminbekreftelsen og inntektsopplysning fra arb.giver....
Gikk veldig fort å få ordnet sist, så håper på at de ikke roter på NAV denne gangen heller ;)

Ei ❤og venter en

Har heller ikke sendt inn, er vel 6 uker til permisjonen.. Men skal til jm neste uke, så får ordne det da :)

Sendte inn forrige uke, da var det seks uker igjen til permisjonen. De vil jo ikke ha den før 6 uker før, så da blir det vel greit tror jeg :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Det er ca 6 uker behandlingstid, jenter. Jeg snakket nemlig med nav i dag, da jeg synes de var så trege med søknaden min, som ble sendt i slutten av juni

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Det er ca 6 uker behandlingstid, jenter. Jeg snakket nemlig med nav i dag, da jeg synes de var så trege med søknaden min, som ble sendt i slutten av juni

Hvorfor gir de da beskjed om å vente med å sende inn søknaden til det er seks uker igjen? NAV er ikke til å bli kloke av..

Sendt fra mobilen.

Jeg sendte min før helgen. 6 uker til jeg går ut i permisjon nå. Men sjefen er jo ikke tilbake før neste uke, så lønnspapirene mine blir ikke i orden før neste uke. Er så stressa for det jeg. hehe.
Eneste grunnen til at man stresser er vel fordi Nav generelt suuuuger. Hehe

Hvorfor gir de da beskjed om å vente med å sende inn søknaden til det er seks uker igjen? NAV er ikke til å bli kloke av..

Sendt fra mobilen.
Jeg aner ikke! Blir ikke klok selv...

Jeg sendte jo min i slutten av juni og går ut i permisjon 13august. Så hvordan de tenker, tror jeg vi kan gruble oss gale på:p kan jo også hende det varierer noe i behandlingstid rundt om i Norge. Men er ikke under 4uker, etter hva jeg har hørt fra bekjente som jobber på nav. .

Jeg aner ikke! Blir ikke klok selv...

Jeg sendte jo min i slutten av juni og går ut i permisjon 13august. Så hvordan de tenker, tror jeg vi kan gruble oss gale på:p kan jo også hende det varierer noe i behandlingstid rundt om i Norge. Men er ikke under 4uker, etter hva jeg har hørt fra bekjente som jobber på nav. .

Tullete :P Er heldigvis arbeidsgiveren min som betaler ut pengene til meg, så får de de refundert fra NAV. Så da ordner det seg sikkert med penger på et eller annet vis uansett om NAV er forsinket :P

Har heller ikke sendt inn enda. Må få ordnet terminbekreftelsen og inntektsopplysning fra arb.giver....
Gikk veldig fort å få ordnet sist, så håper på at de ikke roter på NAV denne gangen heller ;)

Ei ❤og venter en

Eg fekk beskjed om å berre sende inn søknaden, og be arbeidsgiver sende inntektsbekreftelse direkte. Men det kan jo hende det varierer alt etter kven du spør :-)

Eg fekk beskjed om å berre sende inn søknaden, og be arbeidsgiver sende inntektsbekreftelse direkte. Men det kan jo hende det varierer alt etter kven du spør :-)

Tipper det går bra her og :) skal få sendt i løpet av uka.

Ei ❤og venter en

Back
Topp