Bedre sent enn aldri

sisu

Glad i forumet
Haisann alle sammen!
Meldte meg inn på babyverden da eg gikk gravid med storesøster i 2006. Hun kom til verden 16 september. Etter hun ble født glemte eg hele greia, og ble ikke aktiv før eg ble gravid igjen i begynnelsen av 2009. Min andre jente kom i oktober. Har vært aktiv inne på terminsidene til okt 09, men kom til å tenke at det hadde vært gøy å høre litt om hvordan dere har det også.
Så håper dere vil ta imot meg[8|][8|]

Så morsomt - du er hjertelig velkommen tilbake - og gratulerer så masse med ei lita jente til. Jeg fikk Johanna 13. september 2006, og så fikk vi lille August 25. september 2009 (hadde termin 8. november) så vi ligger ganske likt i løypa [:D]

Velkommen hit. Her er vi smågale og har dårlig humor allesammen[8D]. Og nettopp derfor har vi det trivelig!

ORIGINAL: Olive76

Velkommen hit. Her er vi smågale og har dårlig humor allesammen[8D]. Og nettopp derfor har vi det trivelig!

snakk for deg selv [:@]

ORIGINAL: lenemor

Nå ja. Lenemor er ikke smågal og humoristisk. Hun er litt mer snerpete[8D]

Velommen hit, håper du trives. [:)]

jepp, der har du meg

[:D]

Velkommen hit. Kjekt at vi blir flere for det er alt for lite liv her. Håper du blir aktiv fremover og er med på å lage litt liv i leiren igjen. Vi har også jevngamle barn. Frida er født 23. sept. 06 og Maja 5. november 09.[:)]

Velkommen[:D] Her er Johannes født i sept. 06, og Lukas i januar i år[:)] Jeg er ikke sååå aktiv, men storkoser meg her inne når jeg først har tid[;)]

Heisann!

Herlige jenter dere har!!! klart du er velkommen hit!!![:D]

Back
Topp