Bedre sent enn aldri, OUL :)

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Alt så fint ut på OUL :) Jeg ble flyttet 4 dager frem, til 28.09, og er da 21 fullgåtte i dag :)

Men for å være helt ærlig er jeg litt skuffet.... Forrige svangerskap var det en veldig positiv opplevelse. Fosteret lå fint, kjønn var lett å se, vi fikk VELDIG fine både 3D og 2D bilder.

Denne gangen lå fosteret veldig vanskelig til. Hun så etter kjønn to gang, og mente det nok var gutt. Når jeg spurte henne om vi kunne gå ut i fra at det faktisk var gutt, sa hun "Ja, jeg tror nok kanskje det." Jeg fulgte veldig med selv, og kan ikke skjønne at hun kan være sikker i det hele tatt (sist var det fullstendig åpenbart). Jeg har vært borti endel UL-bilder i forbindelse med jobben, så jeg er ikke helt grønn.
Vi fikk ikke se en eneste profil, bildene vi fikk var kun 2D og ingen 3D.

Morkaka hadde beveget seg fra "topplue" (lå over hele toppen i uke 12) til for det meste foranliggende, som stemmer veldig med at jeg kun kjenner små spark helt ned mot symfysen og på sidene.

Hun spurte helt på slutten om vekt og høyde før svangerskapet, og fant ut at jeg burde ta glukosebelastning siden jeg er sånn en tjukkas, æææææsj.....

Vel, vel :) Lille var iallefall FRISK og FIN :) Det er det viktigste :) Vi får heller punge ut for å få en 3D i uke 26+ :)

Gratulerer med en frisk baby i magen :) får satse på bedre bilder ved privat UL da :)

Synd du ikke følte samme glede :( er kjedelig det der.. men satser på at du får bedre bilder neste gang :D også er det jo en stooor trøst at den lille har det bra :D

så flott at alt så bra ut da :-) skjønner at du er litt skuffet over usikkert kjønn og sånn da, men sånn er det, ikke alltid de vil samarbeide helt.(hun ville ikke si det helt 100% til oss heller).
at du fikk fine 3D bilder i tillegg til 2D sist var du vel heldig, det er vel ikke vanlig at man får på OUL. håper du får fine 3D bilder og se kjønn helt 100% på senere UL da :-)

Så bra alt var fint med baby da :)

Godt at alt så fint ut med babyen, til tross for at ultralyden ikke ble helt som forventet. Får håpe dere får en bedre opplevelse på 3D :)

Godt at alt så fint ut med babyen, til tross for at ultralyden ikke ble helt som forventet. Får håpe dere får en bedre opplevelse på 3D :)

Skjønner at du er litt skuffet da. Man ser jo veldig frem til denne OUL'en. Men bra bebisen er frisk og i form :-) Du får være litt nøytral i innkjøp frem til neste UL da :-)

Var litt samme med oss med nr 1 og 2, førstemann viste seg fram fra sine beste vinkler, andremann lå i en krøll nederst i magen uansett hvor mye cola jeg drakk (på kommando).. Denne gangen var det mye bevegelse, men ikke så bra bilder.

Ikke vær skuffet, du har sett og vet alt er bra :) kjønn kan du jo få en ny anledning til å se :) skjønner hvis du synes det er lenge å vente, altså, men heldige deg som ble satt fram!! et par uker mindre å vente for deg enn for de andre som ikke vet og som skal på 3d ;) 3D bilder på oul er ikke vanlig, da var du heldig!! Med første fikk vi se et lite 3D bilde av ansiktet, men fikk det ikke på papir, med de andre viste de ingenting i 3D.

Takk jenter :)

Jeg vet at 3D på OUL ikke er vanlig, ble veldig positivt overrasket forrige gang :) Men det skaper jo forventinger neste gang ;)

Roen har senket seg nå, og alt ble plutselig så virkelig :love7

Back
Topp