Bedre lykke neste gang..

Elvira25

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Gleden sto i taket da jeg testet, og var gravid for første gang, for 8 dager siden. I dag mistet jeg. Håper på at det ikke går så lenge før jeg blir gravid igjen. 

Ønsker dere alle masse lykke til videre!!  

Åhh så trist. :-(

Håper en ny spire fester seg raskt igjen. :-)

Off... det var jo ikke noe gøy...håper det går bra med deg :)

Håper du blir raskt gravid igjen og at det kommer til å gå kjempeflott :D

Uff så trist å lese. 
Første gang jeg var gravid mistet jeg. Men knappe 2 mnd senere satt spiren igjen ( var sjokkert fordi vi hadde sex 1 gang den mnd uten å telle dager rundt el) Og det resultatet sitter ved siden av meg i sofaen nå. Det sies at etter en SA så har man lettere for å bli gravid. Håper det stemmer i ditt tilfelle.

Masse lykke til videre, og en stor klem herfra.

Tusen takk for lykkeønskinger! Kommer til å prøve igjen med en gang, så blir spennende å se hvor lang tid det tar.. Krysser fingrene

Uff så trist :( Krysser alt jeg har for at du blir gravid igjen snart!!

Uff, så trist. Bedre lykke neste gang.

Så trist :-/ Jeg håper også det ikke tar lang tid før det sitter en ny spire og at den klorer seg fast! Lykke til! :)

Nå er jeg veldig forvirra her... Kanskje noen har erfaringer å komme med?

Våkna opp lørdag morgen, gikk på do som vanlig og merka at jeg blødde. Kom endel blod utover dagen, mest i forbindelse med at jeg gikk på do. Blodet var friskt.. Jeg gikk da ut i fra at jeg hadde hatt en spontanabort. Leste litt om SA og fann ut at det var vanlig å blø i 1-2 uker. I går (søndag) blødde jeg litt. Blodet var nå mer brunlig. Idag spotter jeg bitte litt brunt.

Jeg begynner å google, og leser flere plasser at det er mange som har blødd (tildels mye), og at det likevel har gått bra!?! Er helt i villrede nå... Er ikke alt håp ute mon tro?

Dersom jeg fortsatt er gravid, er jeg 5+1 idag.
Hva gjør jeg nå? Er vel for tidlig å se noe på ultralyd? HCG-prøve hos legen?

Nå har jeg ingen erfaring i dette.. men det kan vel kanskje være lurt å sjekke hcg-nivået et par ganger for å se om det stiger eller synker..?

blåkanin skrev:
Nå har jeg ingen erfaring i dette.. men det kan vel kanskje være lurt å sjekke hcg-nivået et par ganger for å se om det stiger eller synker..?

ja, veldig lurt å gjøre dette for sikkerhet!

Ta kontakt med lege for å være sikker ja.

Krysser fingrer for at spiren fremdeles vokser *klem*

Holder med de andre her. Ta kontakt med legen og sjekk! Lykke til! :-)

Back
Topp