Bedre lykke neste gang....

mille83

Glad i forumet
Jaja folkens.. ingen baby i magen til jul på meg [:(] tanta er kommet, maange dager forseint.. så håpet var stort.. men men.. etter vi startet prøvinga har syklusen min blitt bare lengre og lengre.. er vel fordi jeg går å tenker på baby og ønske om å bli gavid hele tiden. Vi får prøve igjen i hele januar [:)]

Takk takk [:)] satser på to streker i januar ja!!

Var det deg tanta dro til når hun reiste herfra altså? Hadde jeg visst det hadde jeg holdt på henne en stund til.. når hun først hadde kommet hele veien hit til Volda.. [:'(]

Vi får satse på at baby-feen tar turen nå i årsskiftet i stedet![;)]

hehe,, ja vi får satse på det.. [:)]

ORIGINAL: elle83

Jaja folkens.. ingen baby i magen til jul på meg [:(] tanta er kommet, maange dager forseint.. så håpet var stort.. men men.. etter vi startet prøvinga har syklusen min blitt bare lengre og lengre.. er vel fordi jeg går å tenker på baby og ønske om å bli gavid hele tiden. Vi får prøve igjen i hele januar [:)]

det kan hjelpe å "gi det litt opp"ikke tenke så mye baby,men gjørde det mest nøvendige![;)]

lykke til i januar!sender deg masse baby støv!!!!!!!!!!!!!!!!

Takk åh takk, sluker alt jeg kan få [:)] vet jeg tenker alt for mye på det, men vanskelig å la være..

Dumt at tanta kom! Satser på at 2006 er et år med babyboom og mange flotte og etterlengtede graviditeter!

Krysser fingrene for klaff i denne prøveperioden!

M

Back
Topp