Bedre luktesans, men..

Zephyra

Forumet er livet
VIP
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Det er en kjent sak at mange gravide plutselig merker lukter mye bedre enn tidligere, ergo bedre luktesans. Men i det siste har jeg fått en liten teori på at vi også har fått bedre hørsel! For jeg har nemlig begynt å legge merke til andre folk sine spiselyder, spesielt! De er vanvittige irriterende! Bl.a. samboeren når han spiser potetgull, at det går an å knase så høyt :mad:
Noen andre som merker det samme problemet?

Haha, uff så irriterende! :confused:
Også hvis du er litt kvalm i tillegg..
Veldig god luktesans, spesielt på vonde lukter:sour:
men har ikke merket noe på hørselen altså.. Men hadde blitt dritsur hvis noen smatta el.!
Jeg er generelt bare sur nesten hver dag, prøver å tøyle temperamentet men det er søren ikke lett når det koker inni meg. Mye kvalm og dårlig, hoppende blodsukker og irriterende mann, haha, stakkars fyr, vi har snakket mye om det da, så han ikke skal få det helt fælt.:p

Nei, ikke på hørselen. Men luktesansen lever sitt eget liv nå. Alt blir jo forsterket!:hungover:

Hehe ja men jeg har aldri lagt merke til de spiselydene før, så hvorfor merker jeg de så godt nå? Det er jo helt merkelig :p

Ikke noe nytt for min del, dette har bestandig irritert meg:p men hormonene er jo i full sving, så man blir nok noe fortere irritert over småting som man til vanlig ikke ville tenkt over;)

Hahaha :D Veldig morsomt å lese :) Når du sider det så irriterer det meg litt og men jeg sier ikke noe på det, for tror bare det er hormonene i kroppen som gjør at jeg nå plutselig legger merke til det og i tillegg greier å irritere meg over det :D

Haha.
Nei hørselen har jeg ikke merket noe på. Men luktesansen er heftig å forholde seg til.

Back
Topp