Bedre form? :)

snerkulf

Forelsket i forumet
Flere her som er i merkbart bedre form om dagene? :)

Nå har jeg rundet 12 uker, hatt helt fri noen dager og jeg må si at formen min er mye bedre! :) Ikke som "vanlig", og jeg har fortsatt kvalme- og trøtthetsbyer men på langt nær så ille som det har vært.

Uten tvil. Merker godt fridagene og at man har slappet godt av :)

Fremdeles litt periodekvalm og en del hodepine, men ikke på langt nær slik deg var for tre uker siden :)

Helt klart. Er ikke konstant uggen lenger, ikke fullt så trøtt. Fortsatt en del kvalm om morran og kaster opp om jeg ikke er rask nok til å spise.. Hehe men helt klart mye bedre :D

Samme her... er ikke så intenst dårlig som før... må ikke spytte hele tiden å har klart å spist godt med mat og tillogmed sjokolade i jula..
Helt fantastisk.. MEN faaaader så bekymret jeg blir av det:D

Ja, samme her. Alt har blitt så mye bedre :-)

Totalen er bedre, men når jeg først har blitt dårlig så har jeg vært dårligere enn hva jeg noen gang har vært... Men det begynner også å gå seg til :)

Føler kvalmen kom sterkt tilbake i uke 12 jeg :meh: Men nå kan det ikke være så lenge til den kvalmen forsvinner (satser jeg på) :happy:

Det verste lettet litt, men det virker som om det bygger seg litt opp igjen... :(

Her er jeg også mye bedre.. er 13+6 nå, og har hatt noen uker uten kvalmen.. blir fort sliten i bekkenet om jeg står mye i løpet av dagen.. har også hatt noen dager uten å sove på ettermiddagen, men det kan jo hende det snur etter nyttår når jeg begynner på jobb igjen..

Samme her... er ikke så intenst dårlig som før... må ikke spytte hele tiden å har klart å spist godt med mat og tillogmed sjokolade i jula..
Helt fantastisk.. MEN faaaader så bekymret jeg blir av det:D

Samme som meg :P Jeg er glad for bedre form, men samtidig så kommer det tusen uinviterte tanker og bekymringer :( Sååå dumt!

Her er jeg også mye bedre.. er 13+6 nå, og har hatt noen uker uten kvalmen.. blir fort sliten i bekkenet om jeg står mye i løpet av dagen.. har også hatt noen dager uten å sove på ettermiddagen, men det kan jo hende det snur etter nyttår når jeg begynner på jobb igjen..

Ja bekkenet mitt er også begynt gi meg problemer :( Håper virkelig at det ikke blir like ille som med de to første svangerskapene :)

Samme som meg :p Jeg er glad for bedre form, men samtidig så kommer det tusen uinviterte tanker og bekymringer :( Sååå dumt!
Sukk jaaaah.
Er veldig vanskelig å nyte formen når tankene å bekymringene tar over.
Blir heldigvis likere når sparkene og bevegelsene nermer seg:)

Jeg vil ikke juble for høyt men kam virke som at kvalmen har sluppet taket, hadde siste dagen med kvalme julaften.
Men har lagt med influensa siste dagene så..

Ja, er helt klart i bedre form. Men er noen lukter som gjør meg litt ekstra kvalm eller jeg er mer var på. Orker litt mer mat også, det er er stor pluss

Føles som om kvalmen bare blir verre :-( men er ikke like utslitt konstant lenger.

14+1 i dag. Sammenlignet med tidligere er formen mye bedre. Kanskje kvalm noen få ganger om dagen, sammenlignet med heeele dagen før. Har til og med startet å trene igjen. Men tror jeg skal prøve meg på et par økter i uken forløpig.

blitt betraktelig bedre :D er ikke kvalm hele dagene lenger, men det kommer i byger, men de går iallefall over etter en stund nå da :)
Klarer ikke sjokolade og brus enda uten å bli dårlig men håper det går seg til etterhvert :P Savner sjokolade faktisk :knegg:

Her er formen blitt periodevis verre:-p "bare" 10+2 i dag og spydde for første gang i går. Er ikke kvalm hele dager og noen dager er jeg i ganske bra form, men kvalmen kommer nesten som lyn fra klar himmel nå og kjempe sliten etter en rolig dag på jobb:'-)

Back
Topp