Bedre form enn tidligere svangerskap?

Lolo

Forumet er livet
Er det noen av dere som er i bedre form i dette svangerskapet enn tidligligere, OG som har fått bekreftet liv?

Synes liksom alltid man hører om alle som blir dårligere for hvert svangerskap, og da blir jeg litt stressa. For selv om formen ikke er som vanlig, så er jeg definitivt ikke like dårlig som de to andre gangene.
 
Ikke bedre men ikke verre heller. Får se om det er liv i morgen da.. Er 9 uker nå
 
Var liv forrige uke hvertfall da var jeg 7 uker. Mye dårlige dette svangerskapet. Kjente ingenting med første mann. Denne gang er jeg kvaaalm!
 
Jeg har så og si ingen symptomer denne gangen, å jeg har fått bekreftet liv :)

Jeg var kvalm og spydde med begge gutta :)
Så betryggende å høre.
Kvalmen har økt veldig på før uke 8 med begge gutta, mens nå er den 'bare' som den har vært et par uke. Kjennes, men ikke ille. Og er 8+2 nå, så 'burde' være skikkelig kvalm føler jeg...
 
Så betryggende å høre.
Kvalmen har økt veldig på før uke 8 med begge gutta, mens nå er den 'bare' som den har vært et par uke. Kjennes, men ikke ille. Og er 8+2 nå, så 'burde' være skikkelig kvalm føler jeg...

Jeg blir uggen når jeg spiser annet enn yoghurt, ellers veldig fin :)

Kanskje vi venter jenter ;)
 
Ja, tenk om det! Kan liksom ikke forestille meg noe annet enn at dette også er en gutt altså... Men skal vel alltids få svar på UL...

Har litt vanskelig for å tro det jeg å, men det er noe som sier meg det ;) men jeg tør ikke håpe, så blir nok gutt ;) Blir glad uansett hva :D
 
Har litt vanskelig for å tro det jeg å, men det er noe som sier meg det ;) men jeg tør ikke håpe, så blir nok gutt ;) Blir glad uansett hva :D
Er lite vintig med kjønn. Litt vinn-vinn uansett liksom. Stas med en gutt til, det 'kan' jeg, er masse å arve, gøy for de gutta vi har med enda en gutt osv. Samtidig like stas med jente, nye utfordringer, må shoppe masse nye klær (elsker) og ikke minst noe helt annet å følge opp enn guttene vi allerede har.
Nei, kjønn er bare bonus! Bare h*n er frisk også så... Hvis det er liv der vel å merke...
 
Back
Topp