Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville heller kjøpt en sprinkelseng hvor man kan senke den ene siden så den står helt inntil senga. Når babyen etter hvert skal sove alene/eget rom, er det bare å ta opp siden og man har en vanlig sprinkelseng.
Jeg hadde det sist og var strålende fornøydsynes det virker bortkastet å kjøpe en sånn liten først
men det er smak og behag selvfølgelig
![]()
Ser på sånne løsninger nåVille heller kjøpt en sprinkelseng hvor man kan senke den ene siden så den står helt inntil senga. Når babyen etter hvert skal sove alene/eget rom, er det bare å ta opp siden og man har en vanlig sprinkelseng.
Jeg hadde det sist og var strålende fornøydsynes det virker bortkastet å kjøpe en sånn liten først
men det er smak og behag selvfølgelig
![]()
Vi gjorde sånn med storebror, funka heilt topp (om du har plass på soverommet) Bunnen i sprinkelsenga kan jo (som oftes) heves og senkes og hos oss passa øverste hakk perfekt til høgda på vår sengTenker dette høres lurt ut. Hvordan tilpasset dere sprinkelsengen til høyden på deres seng? Og fikk dere festet sengene slik at de sto tett og trygt sammen?
Vi har bedsidecrib etter forrige og j digger den... Men sprinkelseng med nedtatt side gjør nok samme nytta...men det hadde ikke vi plass til på soverommet der vi bodde da... Mini lå i den i 6,5 mnd før han flyttet inn på eget rom.
Har kjøpt bedsideDen tar ikke stor plass på soverommet og er helt sikker inntil sengen. I tillegg er det fint å kunne trille den inn i stuen på dagtid! Tror de er lette å selge videre
![]()
Enig i det forsåvidt.Her mener mannen det kanskje er litt unødvendig å kjøpe, bare for å ha i 6 måneder kanskje. Og skjønner jo det. Her har vi lite plass på rommet vårt, så er en vanskelig avgjørelse! :/
Her mener mannen det kanskje er litt unødvendig å kjøpe, bare for å ha i 6 måneder kanskje. Og skjønner jo det. Her har vi lite plass på rommet vårt, så er en vanskelig avgjørelse! :/
Ser på sånne løsninger nåSett på en som heter treppy som ser fin ut. Hvilken var det du hadde?
Her mener mannen det kanskje er litt unødvendig å kjøpe, bare for å ha i 6 måneder kanskje. Og skjønner jo det. Her har vi lite plass på rommet vårt, så er en vanskelig avgjørelse! :/
Tenker dette høres lurt ut. Hvordan tilpasset dere sprinkelsengen til høyden på deres seng? Og fikk dere festet sengene slik at de sto tett og trygt sammen?
Tenker i samme baner! Storebror bruker sprinkelseng nå, men skal muligens over i juniorseng iløpet av sommeren/høsten, og da kan lillebror etterhvert få sprinkeksenga. Gidder ikke kjøpe en sprinkelseng til for så kort tid...Jeg tenker å kjøpe en slik side bed som man kan senke den ene siden da når den skal stå ved senga også kan man ta den opp på dagen så har man evt dagseng/vugge. Den kan brukes til rundt 7 måneder tenker jeg. Så får storebror ny seng til jul og lillesøster kan da overta sprinkelsenga. Den bruker sønnen nå med ene siden av. Med han hadde jeg sprinkelsenga på natta og vugge på dagen. Så tenker det er fint med side bed og vugge i ett denne gangen. Så heller selge den etter jul.
Fant en som ikke var så dyr, jack & lily fra jollyroom.noTenker i samme baner! Storebror bruker sprinkelseng nå, men skal muligens over i juniorseng iløpet av sommeren/høsten, og da kan lillebror etterhvert få sprinkeksenga. Gidder ikke kjøpe en sprinkelseng til for så kort tid...
Hvilket merke Bedside crib tenker du kjøpe?