Bebismage?

LoveMyMiracle

Mamma til vakre Adrian <3
VIP
Oktoberskatter 2014
På en uke har jeg bare blitt sprengt. Alle spørr om jeg er gravid! Klarer ikke å holde igjen magen, og den er ganske hard. Har vært stor fra før, men magen har alltid vært slapp, og mer på siden enn rett på :-P
Er ikke plaget med så mye luft nå:-)
ImageUploadedByBV Forum1395836197.223662.jpgImageUploadedByBV Forum1395836209.523787.jpg

Fler som har fått tydelig mage?

Fiiiine magen :P
Eg har ikkje sånn mage endå, men kjenne ege blitt hard nederst på magen.
Har ein del fett igjen + masse heng på magen ette eg va sykelig overvektig...

Haha, min mage er sprengt!!! Men har utrolig mye luft i magen for tiden!! Haha ;o ImageUploadedByBV Forum1395836931.895632.jpg som du sikkert ser!

Sent from my iPhone using BV Forum

Elsker magen :-D akkuratt som om når man bikka 12 uker og det er "trygt" at resten av verden får vite det, da skal den plutselig poppe ut :-D

Fin mage :-) Har ikke så mye mage her enda, eller den er ikke helt flat fra før, så ser ikke noen forskjell enda :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vakkert <3 Min kommer seg :P Ingen som kommenterer, bare mannen, som kaller meg tjukka- med et kjempesmil :)

Så fine mager! Jeg kjenner at jeg blir litt misunnelig:) Min har ikke kommet enda, ser bare ut som den samme smålubne magen jeg hadde fra før... Men jeg kjenner forskjell da:)

Nåååh <3 fiiiine magen :) fått litt mage selv, så når jeg var på foreldremøte i bhg, var det mange som tittet :D Har idag fortalt det til "hele verden" er 12+1 idag ;)

Sent from my IPhone 5C :)

Back
Topp