Bebishops i Danmark?

FirstTime

Elsker forumet
Helu! Jippi nå har jeg fått meg bil! Så nå tenkte jeg ta en tur til Danmark og kanskje Sverige da jeg sikkert sparer penger på handle blant annet vogn der. Har mest lyst reise en tur til Danmark, noen som har handla der og i såfall hvor? Tenkte også ta danskebåten til Køben og trille hjem igjen ;) (lyst på Quinny Freestyle)

Noe som har snøring?

Irene. Firsttime..

Hakke peiling, men tror ikke det lønner seg økonomisk hvis du drar dit BARE for å kjøpe vogn...Men regner med at du har lyst på en tur også da:) Kos deg på tur! Kanskje du kan søke på internett og finne noe der.

Forresten, de har en butikk som heter Ilva i Danmark - litt finere ting enn Ikea. Der har de noen fine barnemøbler. Du kan se det på nettet, og der finner du også kart og hvor i Danmark de har butikker. www.ilva.dk

Hei jeg har sjekket litt ang Quinny 3xl i Sverige. De har kampanje tilbud på den nå i mars på Babyproffsen på Nordby koster vognen 4999,- svenske altså ca 4200,- norske for vognen med både sitte del og bag se www.babyfroffsen.se .På Happyland som ligger i nærheten av Svinesund koster vognen uten bag 2999,- altså 2500,- norske nå i mars så det er litt penger å spare faktisk.
Du kan lese om dette på www.happyland.se. Danmark har jeg ikke peiling på!

Hilsen meg

Back
Topp