Bebisen vokser :)

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Det kjennes godt. Har fått meg et par trøkk nå [:D])I dag fikk jeg en i magen og ryggen samtidig, tok skikkelig spenst! he he. Det er så moro!! Noen flere som kjenner liv om dagen?

ORIGINAL: Solvit

Jeg har ikke kjent noe mer en noen "bobler/fiskehalen" som treffer magen innimellom... Gleder meg til å kjenne mer![;)]

Samme som meg da. Har kjent det i noen uker no... lurer på når sparkene skal bli sterkere

Eg tror eg har kjent det siden slutten på uke 15 ( ca 1,5 uke siden) men har ikke vært sikker på om det har vært det.  Men måtte løpe for å nå bussen idag, og da eg satt på bussen til jobb og slappa av med boka mi, kjente eg "boblinga" klart og tydelig.. SÅ DEILIG!!!!![:)]

Kjenner boblinga, men kun ca ett tydelig spark om dagen.
Noen ganger mer, men ikke så hardt som du beskriver.
Kanskje gutten din kan bli med på verdens sterkeste mann etterhvert TjiHI[:D]

He he [:D] Tror han trener til det ja!!

Har fått en riktigt rejäl kick för ett par nätter sen, skulle vända mig i sömnen och fick en rejäl spark så jag vaknade [:D]

Har kjent litt til og fra i ca to uker nå, men nå kjenner jeg det flere ganger daglig. To til tre ganger om dagen kjennes det veldig godt, men ikke noe kraftige spark. Det kjennes ut som om han/hun slår hjul eller kaster seg rundt omkring. HÆRLIG!

Åjada[:D]I de siste dagene har d vært kjempemye liv....til og med pappan har kjent:) Men så er dette tredje barnet mitt[;)]

ORIGINAL: lene78

kjente noe som må være bevegelser i går. akkurat som om noe kiler på innsiden av magen  kan d være den lille?

Jeg kjenne MYE kiling inne  magen, men kjenner også disse berømte boblene... i dag kjente jeg forresten det første "skikkelige" sparket.Var moro selv om jeg har kjent babyen i noen uker

Det er sikkert den lille du kjenner. Se om du kjenner samme følelsen over tid. Ligger nok og spreller [:D]

Jeg har kjennt bokseren i magen siden uke 12 allerede, så jeg er av de heldige! [:D] Kjenner masse liv hver dag, og kan kjenne det på utsiden også nå... Gubben tok en tom dorull i går, og han hørte hjertet slo! [:D] -GJETT OM DET VAR STAS! hehe

brummemor

slitig!!! det må jeg, eller smaboer gjør. ikke så lett for meg å gjør det[:D]

Back
Topp