Bebisen min har blitt stor!!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Nå har jeg stelt Sebastian for natta, tatt på han pysj, i størrelse 68!!! Og den passer[&:] Bare venter på den dagen jeg sitter der på 18års dagen hans og lurer på hvor alle årene ble av[:D] Tiden flyr jo avgårde.

oi... stor gutt blitt[:)] Her går det fortsatt i 56. får faktisk på sparkebukser i 50 og. men ser ho her begynner å bli stor og...

Men er godt de vokser da[:)]

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

oi... stor gutt blitt[:)] Her går det fortsatt i 56. får faktisk på sparkebukser i 50 og. men ser ho her begynner å bli stor og...

Men er godt de vokser da[:)]

Det er jo et godt tegn at de vokser[:D] Sebba er så stor nå at jeg har slutta å bruke babyklær på han, da mener jeg sånne sparkebukser o.l for han ser helt corny ut i det. Alt av 56 må pakkes bort nå, 62 i body passer akkurat[:)]

Men han er en tøff liten gutt da. i skjorte og slips og greier[:)]

Takk[:D] Det er så moro å dresse de opp. Gleder meg veldig til supermann bodyn jeg har til vask nå [:D]

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: Sebastians`mamma

Men han er en tøff liten gutt da. i skjorte og slips og greier[:)]

Takk[:D] Det er så moro å dresse de opp. Gleder meg veldig til supermann bodyn jeg har til vask nå [:D]
det har jeg å[:D]
her går det i 56 er noe jeg kan ta bort så jeg igår

Huff ja, sjekka skapet hans istad og luka bort det som er for lite. Så nå må jeg nok ut og kjøpe klær snart.
De supermann bodyne er jo bare så søte da![:D] Og de genserne med skjorte inni. De er råtøffe[:D]

Her er alt i 50 og 56 borte.
62 bodyene begynner å bli litt knappe så de skal også pakkes bort snart

Back
Topp