Bebibooms

Mollå

Gift med forumet
Gikk det bra hos legen i går? Har tenkt mye på deg!!!

Klem

Ja tenkte akkurat på det samme! [:)]

Venter spent på oppdatering[:)]

hei jenter... joda, gikk fint hos legen i går, kulen kunne vere en lymfe, eller en cyste eller noe... så de ringte meg faktisk fra sykehuset i dag... jeg fikk time til ul av hals på mandag.... gikk kjapt... håper ikke kjapt betyr negativt...[8|]
de tok noen prøver i går hos legen så kunne vise om d var noe ulumskheter i kroppen.... (kreft i lymfer, blod ovs... eller eventuelle infeksjoner i kropp..)

så på mandag vet jeg mer....[:)]

[:)]Håper på gode nyheter på mandag[:)]

Hørtes skremmende ut, men samtidig er det bra at de tar deg på alvor og for gjort noe med dette kjapt. Desto kjappere, desto bedre. Skal krysse fingrene for deg at alt er i orden og at du får gode nyheter på mandag [:)]

de er jo sikkert litt kjappe og siden jeg er gravid, så jeg ennå kan ha eit valg, om bebi eller bahandling visst det skulle vise seg at det er kreft eller noe... kjedelig å måtte tenke på sånne ting... men... nå står jeg jo midt i det.... satser på gooooooode nyheter...noe annet er faderen med ikke aktuelt...[:)]

ORIGINAL: Bebibooms

de er jo sikkert litt kjappe og siden jeg er gravid, så jeg ennå kan ha eit valg, om bebi eller bahandling visst det skulle vise seg at det er kreft eller noe... kjedelig å måtte tenke på sånne ting... men... nå står jeg jo midt i det.... satser på gooooooode nyheter...noe annet er faderen med ikke aktuelt...[:)]

Det er nok ikke noe farlig, krysser som sagt fingrene for deg...håper du klarer å slappe av til mandag [:)]

lykke til på mandag søta!

Back
Topp