Bebibooms....hjelp ang hår! Eller dere andre.

schnuppaluppa

Gift med forumet
Har du noen hår farge tips til meg eller? Jeg er dritt lei og de jeg jobber med sier bare: fin som du er, eller hvis jeg foreslår no: blir nok bra det....[:-]

Kjenner jeg har fryktelig lyst på mørkt hår....[8|] Kanskje ha litt lyst inn mot ansiktet da jeg aldri har vært fornøyd med mørkt hår....selvom det er en evighet siden jeg har hatt det mørkt. Har litt lyst til og ligge på en 5 eller 6. Har du noen tips eller forslag? Hvis du gidder....[:)][:D]
Tar imot fra dere andre og. [:D]

Dette er mitt vanlige tryne...litt stort, men bare kopierte fra face.
 
Nå kan ikke jeg så mye om hår og farging ([8D]), men jeg tror du kommer til å kle mørkt hår veldig godt! Uten å ha lyst inn mot ansiktet.. [:)]
 
Fin du er!!
 
















 
 
Lyst brunt hadde passet deg. Litt ala det øverste bildet til Vand. [:)]
 
Vand:

Hahaha...lilla blir bra. [:D]

Denne er fin, Eva er nize

men litt for lys.... hmm.... De andre er altfor lyse, det har jeg hatt før.
Den nederste er fin i mørkeheten...men den lyse effekten...næi...[:D]
 
ORIGINAL: schnuppaluppa

Vand:

Hahaha...lilla blir bra. [:D]

Denne er fin, Eva er nize

men litt for lys.... hmm.... De andre er altfor lyse, det har jeg hatt før.
Den nederste er fin i mørkeheten...men den lyse effekten...næi...[:D]



jeg syns du skal gå for Eva jeg! Passe lyst brunt men med masse lyse striper i![:D] JEG BESTEMMER! [8D]
 
ORIGINAL: MeMyself

Nå kan ikke jeg så mye om hår og farging ([8D]), men jeg tror du kommer til å kle mørkt hår veldig godt! Uten å ha lyst inn mot ansiktet.. [:)]

Fin du er!!



Takk....[:)]
Problemet er at jeg kan jo om hår og farging...og jeg er mest kald i fargene så bør ha en kald mørk farge....men syns ikke det er så fint...[&:] Syns det ofte blir kjedelig...
 
ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: schnuppaluppa

Vand:

Hahaha...lilla blir bra. [:D]

Denne er fin, Eva er nize

men litt for lys.... hmm.... De andre er altfor lyse, det har jeg hatt før.
Den nederste er fin i mørkeheten...men den lyse effekten...næi...[:D]



hehe..javel....... skriver ut bilde for og ta med til frisøren...[8D]


jeg syns du skal gå for Eva jeg! Passe lyst brunt men med masse lyse striper i![:D] JEG BESTEMMER! [8D]
 
ORIGINAL: schnuppaluppa

ORIGINAL: MeMyself

Nå kan ikke jeg så mye om hår og farging ([8D]), men jeg tror du kommer til å kle mørkt hår veldig godt! Uten å ha lyst inn mot ansiktet.. [:)]

Fin du er!!



Takk....[:)]
Problemet er at jeg kan jo om hår og farging...og jeg er mest kald i fargene så bør ha en kald mørk farge....men syns ikke det er så fint...[&:] Syns det ofte blir kjedelig...



UENIG!!!!! Du skal ha en varm farge! [;)]
 
Tenker krøller og mørkeblondt hår når jeg ser det bildet av deg[:)]
 
ORIGINAL: Anis

Tenker krøller og mørkeblondt hår når jeg ser det bildet av deg[:)]



No curlz....da detter håret av, og ikke lenge siden jeg fikk klippet bort resten av krøllen fra en perm for flere år siden. [;)]

Og mørke blondt er litt kjedelig, har variert mellom det og helt lyst i flere år nå.
 
Dette har jeg hatt:

Haha...dette er gammelt....men har også brune linser her.




Så vil ha noe annet enn dette....[;)]
 
ORIGINAL: Vand

ORIGINAL: schnuppaluppa

ORIGINAL: MeMyself

Nå kan ikke jeg så mye om hår og farging ([8D]), men jeg tror du kommer til å kle mørkt hår veldig godt! Uten å ha lyst inn mot ansiktet.. [:)]

Fin du er!!



Takk....[:)]
Problemet er at jeg kan jo om hår og farging...og jeg er mest kald i fargene så bør ha en kald mørk farge....men syns ikke det er så fint...[&:] Syns det ofte blir kjedelig...



UENIG!!!!! Du skal ha en varm farge! [;)]


Jeg kan ha det og...bare krever litt mer sminke...[&:] Har jo varme farger på de nye bildene jeg har lagt ut.
 
Hva med å ha det ett par hakk mørere enn hva du har hatt det før å ha noen striper i lysere brun eller noe sånn?

Nei du hår er ikke min greie [8D]
 
ORIGINAL: Vand




















sign[:)]
 
ORIGINAL: Lene1986

Hva med å ha det ett par hakk mørere enn hva du har hatt det før å ha noen striper i lysere brun eller noe sånn?

Nei du hår er ikke min greie [8D]



ja...lurer på det. =D

Blir spennende og se om bebibooms har noen snasne forslag. [:)]

Skal farges i løpet av neste uke. [:)]
 
Mørkt! Jeg harikke peiling menjeger kresen! Og jeg lot meg påvirke og har en blanding med kastanjebrunt og shokolade til tross for at jeg aldri har likt myke/rødlige fargerog jeg erdriiiiiiiittt forøyd [:D][:D][:D][:D][:D] kanskje det har noe med alder å gjøre... prøv![:D][:D]
 
det nest siste bilde du la ut av deg selv.. jeg har ikke peiling på hår og sånn men syntes du kledde det veldig godt[;)]
 
Back
Topp