• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

bebe confort

Anonymforøyeblikket

Forelsket i forumet
hei, har kjøpt en brukt bebe confort barnevogn. men det er verken adaptere til bagen som kan festes i bil, myggnett, regntrekk som medfølger. er det noen her som vet om andre steder en babykos en kan få tak i det? (på nette) syns det er veeeldig dyrt med utstyr der.

Jeg har den vogna. Til regntrekk kjøpte jeg et til teutonia (fordi det som fulgte med uansett var litt klønete siden det var todelt). Aner ikke om det er flere fasonger på teutonia regntrekkene.... Myggnett har jeg fler av. Det ene kjøpte jeg på Sparkjøp - tror jeg. Bagen i bilen brukte jeg kun en gang, tror jeg. Synes det var utrygt, og jeg var ukomfortabel med det. Mye tryggere med bilstol synes jeg. Håper du blir fornøyd med vogna :D

Er det fremdeles lov å feste bag i bil...??? Det er jo ikke trygt en plass!!! Beklager, ikke en tråd om bilsikring, men jeg hadde ALDRI festet bagen i bilen.

Ellers vet jeg lite om vogna.

takk for svar=) har en del teutonia utstyr. ang festing av barn i bag, ble jeg svært overaska når jeg så hvor høyt den skåra i testen på sikkerhet. jeg kommer ikke til å bruke den, uten at barnet blir prematur. har et risikosvangerskap og fare for prematur. men jeg har 5 seter og 2 åring og treåring fra før, og 3 barn i baksete, må jeg ha små seter til alle.

Jeg brukte ikke pose i bagen, klarte seg fint med dyne/ teppe. Brukte voksi classic i sportsdelen, men den var i største laget, hang litt nedenfor, så jeg ville gått for en mindre variant...

Back
Topp