Beach 2011 here we come!

Mommy Nala

Glad i forumet
Slenger inn et motivasjonsbilde for sommerkroppen 2011!
Det funker hvertfall for meg, når jeg ser veltrente kropper hopper jeg i treningsklærne og rett ned på treningssenteret! [8D]

haha funker ikke for meg, for vet jeg ALDRI NOENSINNE kommer til å se sånn ut, what so ever!!!!!!!!![8D]

ORIGINAL: nurkis og Sander

haha funker ikke for meg, for vet jeg ALDRI NOENSINNE kommer til å se sånn ut, what so ever!!!!!!!!![8D]

Sign! Men flott var hun da[:)] Kan jo drømme[;)]

sommer og sol..[:)]

hehe, ja som om JEG kommer til å se slik ut ever again... var en tid da jeg lignet, men langt fra såå fin... etter 3 babyer og magen full av strekkmerker så når jeg ikke dt utseendet mer iallefall [8D]

Men har som mål å få vekk noe av magefettet anyway[:D]

Litt for urealistisk for meg føler jeg :P Og ho var vel litt i overkant tynn å synes jeg :P Men viktig med litt motivasjonsbilder tror jeg ;p

det der gir meg null motivasjon.. syns ikke hun var noe mål for hvordan jeg vil se ut

jeg gjør faktisk litt motsatt jeg da.. har et grusomt før-bilde av meg som skrivebordsbakgrunn på dataen.. DET motiverer meg til å få på meg treningstøyet!
sitter jo litt ved pc hver dag-og jeg trener hver dag[8D]
men vil ikke bli så tynn som hun her da:)

Hehe, delte meninger her ja [:D]

Jeg synes hun ser sunn og flott ut og det gir meg motivasjon, selv om jeg kanskje aldri kommer til å se så flott ut - så manipulerer jeg meg selv til å tro at jeg kan bli så flott av å trene litt ekstra hardt. Vil du, så kan du [;)]

Kunne gjerne sett sånn ut [;)] Men jeg er for lat [8D]

ORIGINAL: Mommy Nala

Hehe, delte meninger her ja [:D]

Jeg synes hun ser sunn og flott ut og det gir meg motivasjon, selv om jeg kanskje aldri kommer til å se så flott ut - så manipulerer jeg meg selv til å tro at jeg kan bli så flott av å trene litt ekstra hardt. Vil du, så kan du [;)]

Vel, hvis man ser på hva som skjer med sånne bilder, hvor maaange av de som blir retusjert herfra til månen føler jeg at det ikke er "vil du, så kan du"[8D]

ORIGINAL: *Nikki*

det der gir meg null motivasjon.. syns ikke hun var noe mål for hvordan jeg vil se ut

Jævla god kake[:D]

Flott dame, men slikt motiverer ikke meg... Likte meg selv for et år siden, kommer jeg tilbake der, ja da er jeg hæppy... Jeg har fått to barn, så litt "sig" må jeg akseptere!!!

Back
Topp