Bea_

1jente og 1 spire

Glad i forumet
hvor lang tid tar det fra man bestille disse navnet skiltene til man får dem sånn ca????[;)]

oki.:) takk for svar..

Det skal ta max to uker, men nå er det påsken da [;)] men sånn ca i hvertfall [:D]

hehe, ja tenkte uten om påsken jeg da[:D]

Oki, for nå er vi vel enige om navn så da kan jeg nok bestille det snart hehe...
Må bare sikre meg at han er 100% så jeg ikke bestiller også ombestemmer han seg [;)]

Så bra, deilig å ha det i boks. Spent på om Lucas navnet vi har valgt i heltatt passer gutten jeg, tenk om han kommer ut....oxo er det liksom ingen Lucas...hihi

Går det bra med deg om dagen da ? 1jente og 1spire?

kan nok hende at du får flere bestillinger fra meg kjære Bea!
De er kjempe fine[:D]

hehe det jeg frykter også..tenk om hun ikke passer til Alva...jaja får snart nok se det hehe[;)]

Ja her går det rimelig bra, skal på ul og full sjekk i morgen så er spent på det....[;)]

Står til med deg da bea_??

ORIGINAL: kolibri

kan nok hende at du får flere bestillinger fra meg kjære Bea!
De er kjempe fine[:D]

Så gøy å høre at dere er fornøyd [:D]

Idag hoppper jeg rundt på krykkene ( som for meg er et stooort nederlag) så formen kunnne vært litt bedre, men det er jo kroppens måte å jobbe på. Er jo ikke lenge igjen, så da må den jo få lov til det [:D]

ORIGINAL: bea_

Idag hoppper jeg rundt på krykkene ( som for meg er et stooort nederlag) så formen kunnne vært litt bedre, men det er jo kroppens måte å jobbe på. Er jo ikke lenge igjen, så da må den jo få lov til det [:D]

uff ikke noe kjekt nei......men nå er det snart slutten også[;)]Godt du kan holde humøret opp og se det positive i det:)

Er går jeg i spenning på om hun kommer før tiden eller ikke så nå er det bare å vente[;)]

[:D]Ja, det begynner å bli spennende å logge seg på hver dag her nå [:D]
Nå skal jeg ta meg en tur ut i solen og nyte det fine været vi har her idag

så heldig du er da som har fint vær:) skal ut vi også, lillemor må bare våkne først...men ikke fult så fint vær her da[;)]

Back
Topp