Be safe gravid belte

Det bruker jeg også! Har hørt at med denne selen så blir trykket, hvis en krasjer eller bråstopper, fordelt bedre eller flyttet fra mageregionen :)

Har den et eller annet sted på loftet, må bare finne frem;) synes det var kjekt å bruke sist

Jenta mi født 17.07.07❤
Venter nr 2 13. Februar 2014❤

har aldri brukt, og i følge trygg trafikk så har ikke det gravidbeltet noe for seg så lenge man bruker den vanlige selen riktig...

jeg ser at dette står på besafe sin nettside... dvs at jeg tar det som "reklame" for at de skal selge flere av de... og når man som gravid leser slikt, så blir man gjerne lett påvirkelig... :)

Men JEG kommer ikke til å bruke det...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Gidder ikke engang å lese historien siden den er på besafe sine sider. Det er kun produsentene som selv anbefaler produktet - ingen uavhengige. Har selv prøvd det og det har ingen effekt!

det var det jeg ville frem til :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Eg har nettopp funne det fram og kjem til å bruke det pga at eg synes det er meir behagelig når eg er kvalm. Klarer heller ikkje å sitte skikkelig i sete pga kvalmen, og dermed ligger ikkje beltet sånn som det skal.

Jeg kommer ikke til å sløse penger på dette:p

Termin 09.februar med første frøet:)

Gutten i fortellingen ble født prematurt da, de bare unnlot å skrive nettopp det, men brukte heller datoer for å ikke bruke ordet :-/ Han kunne fint blitt det likevel altså, men det kan like gjerne være som følge av ulykken. Nei vettu, om Trygg Trafikk sier det ikke har noe for seg, da gidder jeg virkelig ikke bruke penger på det. Finns nok av ting å bruke penger på.

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Back
Topp