...... be for samboeren min!

x1xBitzyh

Forumet er livet
Jeg har siden jentungen ble født hatt MANGE 100000 bilder av henne... på et rote-sted og i en sånn cdkasse ferdig skrevet osv.. Jeg går da inn i dag fordi jeg trenger noen dcer og så har han faen meg KASTET ALLE cdér uten navn..... Han ville ikke sjekke de, for da kom det til å ta lang tid å få rydda opp.... jeg kooooker![:@]

Jeg har lovt han når jentungen ble født at jeg skulle ta livet av han om han gjorde noe så dumt som å røre bildene mine.... Og om han har kastet bilder... god be with him![:@]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Jeg ser en som er ute på dypt vann her ja![&:][:-][:o]

Håper han finner bildene[&o]

Grrr asså, signerer BIG TIME[&:][:@][:@]

han skjønner jo ingenting og gir meg skylda for at jeg ikke hadde skrevet navn på alle, at jeg la de i en rotebunke (stativet som følgermed nye plater) osv... men han kunne jo sagt ifra! hadde gjerne sett igjennom de jeg selv om det haddetatt "uker" som han så pent da det. Var jo liksom MIN rotebunke og ikke hans... oppbevarte den inne hos han pga snuppas lange fingre. Da vet jeg hvor jeg ikke skal oppbevare ting igjen[&:]

han er ute på dypt vann nå ja... at det er mulig...[8|]

Åj.. Jeg tror jeg også hadde kokt hvis sambo hadde gjort noe sånt!

ORIGINAL: lettliva

ORIGINAL: Bitzyh

han skjønner jo ingenting og gir meg skylda for at jeg ikke hadde skrevet navn på alle, at jeg la de i en rotebunke (stativet som følgermed nye plater) osv... men han kunne jo sagt ifra! hadde gjerne sett igjennom de jeg selv om det haddetatt "uker" som han så pent da det. Var jo liksom MIN rotebunke og ikke hans... oppbevarte den inne hos han pga snuppas lange fingre. Da vet jeg hvor jeg ikke skal oppbevare ting igjen[&:]

han er ute på dypt vann nå ja... at det er mulig...[8|]

han kunne jo bare spurt..."vet du hva som er på disse??"...

mannfolk!
enkle ord hadde vært greit ja! gutten skryter av høy iq men det er ikke alltid den hjernen er koblet til[:'(]

ORIGINAL: lettliva

oi....

du får si ifra om du trenger hjelp...tror jeg hadde klikket fullstendig selv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

signerer kraftig

ORIGINAL: *Mathilda*

Da hadde jeg blitt forbanna ja.[:@]

Å nei..... [&o]

Da hadde jeg blitt lettere irritert altså.....

ORIGINAL: LeonMamma

Ai Ai Ai[:-][:-][:-]

Hadde klikket i vinkel!!![:@][:@]

Huff, stakkars deg da..[:o]

[:o]

ORIGINAL: Mylady

Løp mann, løøøøøøøøp!!!!!!!!!!![:o]
Håper du har noen fremkalte bilder. Kanskje har du noe inne på mobilen også. Lykke til å skaffe frem noe...
Signerer[&:]

Tror jeg hadde dødd innvendig om alle barnebildene her forsvant[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Homer

Du har like mye skyld i det selv, som ikke merker cdene. Er det viktige ting så merker man dem. Slik er det bare.

[>:] man kaster da ikke bare andres ting bare fordi de ikke er merket, vel???

[:D]

Derfor har vi bildene 2 steder i safen og hardisk med to hardisker som speiler hverandre så de er sikret. Kan tenke meg hvordan du har det. Håper du har vondt sofa så ikke mannen sover så godt i natt [;)]

ORIGINAL: Schmoopy

Tror jeg hadde dødd innvendig om alle barnebildene her forsvant[:(][:(][:(]

Signerer. Får helt vondt i meg jeg. Er han ikke lei seg selv altså? [&:]

ORIGINAL: Mylady

Løp mann, løøøøøøøøp!!!!!!!!!!![:o]
Håper du har noen fremkalte bilder. Kanskje har du noe inne på mobilen også. Lykke til å skaffe frem noe...

skal be for han jeg, tror virkelig han trenger det ja! hadde blitt idiot på han å sikkert ikke prata pent til han om han hadde gjort noe så utrulig dumt!

Back
Topp