Noen som har forsøkt? Står den ikke tåler det på vaskelappen, men det er så kiipt å sove uten. 95% bambus og 5% elastan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Topp! Da kaster jeg den inn med resten av sengetøyetEg har hatt den i tørketrommelgjekk heilt fint!
Smart valgHadde ei med spysjuka her forrige veke. Blei full i oppkast. Då va da enten tørketrommel eller søvnløs natt! Hehe![]()
Det varierer litt. Akkurat nå ligger jeg mer inntil den enn oppå. Blir så øm i bekkenet om jeg har den mellom beina. Noen ganger havner han på gulvet ila natten haha... Også bruker jeg den ofte under hodet ved halsbrann.Over til noe annet, hvordan ligger dere med denne puta?![]()
Ok, jeg har hatt den mellom beina slik at den ligger opp langs hele siden, og så prøvde jeg den i en bue bak rygg og mellom beina. Har begynt å få vondt i ryggen ved sideleie, så prøver litt ut hva som kan være bestSmart valg![]()
Det varierer litt. Akkurat nå ligger jeg mer inntil den enn oppå. Blir så øm i bekkenet om jeg har den mellom beina. Noen ganger havner han på gulvet ila natten haha... Også bruker jeg den ofte under hodet ved halsbrann.
Sånn gjorde jeg også en periode. Legger den ofte også bak meg og lener meg på den. Også digg å "putte magen oppå" når man har den foran seg synes jegOk, jeg har hatt den mellom beina slik at den ligger opp langs hele siden, og så prøvde jeg den i en bue bak rygg og mellom beina. Har begynt å få vondt i ryggen ved sideleie, så prøver litt ut hva som kan være best![]()