Bbhugmepute til fødsel?

Jeg skal ha med. :) Synes den er svært nyttig for god støtte, og så passer den jo fin å bruke som ammepute etterpå. :)

Skal definitivt ha den med!

Jeg skal ikke ha med min. Ser ikke for meg at den er til noe hjelp når riene hagler på.

Sniker. Så ingen steder den kunne ha hjulpet sist. Senga kan heves i ryggen og puter for støtte undrr fødsel. Den er ikke optimal som ammepute for min del, men vi er alle utstyrt med ulike pupper :) så det kan være rett pute for noen andre.
Etter vannet har gått kan det gjerne renne resten av fødsel, etterpå er det en del blod og man kan svette og kaste opp under fødsel, så jeg vil helst ha ting som lett lar seg vaske i forbindelse med fødselen :)

Jeg hadde heldigvis med min sist, store bekkenproblemer og fant ingen stilling som var god utenom å ligge på siden med den mellom bena. La den bort når jeg pressa, så det kom ikke noe blod på den :p

Skal ikke ha med min til fødsel. Planen er å føde i badekar igjen :) Men blir å ligge inne på pasienthotellet 1 uke før termin så den Skal bli med dit. Klarer meg ikke uten ❤️

Mulig jeg tar med min til tiden på barsel, men jeg vet ikke enda. Er mer fan av cozyfix ammeputen, men bbhugme er jo behagelig til nettene når jeg skal sove.

Jeg brukte bbhugme puta under første fødsel. Syns det var deilig å kunne lene meg på den under fødselen, og deilig å kunne sove med den på barsel etterpå. Ikke noe problemer med søl på puta under fødsel:)

Kommer absolutt til å ta med bbhugme-puta denne gangen også! Tar med en egen cosyfix ammepute å bruke til amming:joyful:

Du gav meg en god ide om å ta med den:happy: Sykehusets senger og puter er minimalt komfortable. Så jeg vil gjerne ha med hjemmefra til bruk rett før og etter fødselen. Trenger at kroppen min er avslappet :Heartred

Last edited:
Jeg hadde ikke med min under fødsel og savnet den ikke. Den hadde sikkert blitt ganske grisete også. Fikk imidlertid mannen til å hente den da jeg savnet den på barsel, så jeg vil anbefale å ha den med til senere. Bruker den både til amming og når jeg sover.

Takk for alle svar. Satser på å ta den med, så får vi se om den blir brukt eller ikke. Håpet er badekar, men med styrtfødsel sist er det ikke sikkert jeg får tid til å tenke på den engang.

Tenker at den kan bli fin på hotellet etterpå, hvis ikke er det vel kkke verre enn å ta den med ubrukt hjem igjen :)

Back
Topp