Bbhugme

eg har egentlig tenk at det funker like bra med vanlig pute til amming, ka som er årsaken til at ammpute funker bedre, er det høgden babyen kjem i ? aldri amma før så eg har null erfaring :hilarious:
Bbhugme var til soving og slappe av generelt, men cosyfix gir en fin høyde på barnet, særlig i nyfødtperioden, i tillegg er begge armene fri. Hadde et barn som glapp taket mye ved amming, og pute hjalp meg holde henne på «plass» :hilarious: gikk såklart mer og mer over til amming overalt og når som helst, men som førstegangs var jeg veldig glad for en god og trygg ammepute :happy:
 
Bbhugme gravidpute var vel verdt investeringen mtp. å få sove utover i svangerskapet med førstemann. Har brukt den når jeg ikke var gravid også, og har den klar når magen blir større. Syns den ble for stor som ammepute, så har brukt litt forskjellige andre typer. Ble vel aldri helt fornøyd med noen av ammeputene sist gang, men har ikke tenkt å kjøpe noen ny denne gangen. :p
 
Bbhugme var til soving og slappe av generelt, men cosyfix gir en fin høyde på barnet, særlig i nyfødtperioden, i tillegg er begge armene fri. Hadde et barn som glapp taket mye ved amming, og pute hjalp meg holde henne på «plass» :hilarious: gikk såklart mer og mer over til amming overalt og når som helst, men som førstegangs var jeg veldig glad for en god og trygg ammepute :happy:


Tusen takk for erfaring ! :D
 
Back
Topp