Bbhugme

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Så mange som har snakket positivt om ammeputen derfra, hvilken størrelse er best? Den største?

Så mange som har snakket positivt om ammeputen derfra, hvilken størrelse er best? Den største?
Sniker fra April:

den største er gravidpute som kan brukes til amming etterpå :) den er min bestevenn på natt når jeg skal sove - så kan virkelig anbefale den :D har ikke prøvd den lille eller den store til amming - men den store er i hvert fall amazing å sove med ❤️

Jeg har skaffet meg den store nå. Kjøpt på finn! Jeg brukte en vanlig pute da jeg var gravid med førstemann og siden den graviditeten for 5 år siden, har jeg vært avhengig av pute å holde rundt for å sove. Så nå skaffet jeg meg en bbhugme. Tror ikke jeg kommer til å kvitte meg med den heller!

Det er gravidputen til bbhugme som alle skryter sånn av det. Jeg elsker den! Det er altså den store som også kan brukes til amming. Hvis det først og fremst er ammepute du er ute etter, vil jeg tro den lille er bedre. Eller aller best er nok Cosyfix ammeputen.

Sniker
Gravidpute: den store bbhugmeputa. Verdt hver krone. Hadde den til og med med meg under fødsel sist :p ikke noe særlig god ammepute for mitt meieri.
Ammepute: Cosyfix. Hadde masse ammeproblemer med eldste og er helt sikker på at vi hadde gitt opp ammingen uten denne puta

Elsker den store bbhugme som gravidpute! Fikk den i gave sist av svigermor. Jeg synes derimot den ikke funket like godt til amming for min del. Barnet kom ikke høyt nok opp når jeg knyttet puten rundt livet. Den gled liksom ned i fanget.., Har også sett på cosyfix og den ser mye mer stabil ut! Og høy nok :rolleyes:

Tusen takk for svar! Da har jeg bestilt, fant på tilbud

Er det greit å kjøpe puta brukt, eller kan jeg like godt kjøpe ny? Jeg synes kanskje at bruktprisen på finn.no var ganske høy.

Håvard Lilleheie kjøpte forresten bbhugme på "16 ukers helvete" i dag ☺️

Er det greit å kjøpe puta brukt, eller kan jeg like godt kjøpe ny? Jeg synes kanskje at bruktprisen på finn.no var ganske høy.

Håvard Lilleheie kjøpte forresten bbhugme på "16 ukers helvete" i dag ☺️
Kjøpte min brukt for 400 pluss frakt :)

:happy:Elsker min! Men personlig ville jeg spandert på en ny, og heller kjøpt annet brukt. Jeg fant min på tilbud

Ja, vertfall når de putene rundt meg forsøkes selges til 1000kr...

Jeg bestilte fra jollyroom til 1295,- tror jeg. Er svært sjeldent jeg har sett de på tilbud så jeg bestilte :-)

Sniker. Trekket til bbhugme vaskes på 60 grader, men selve innerputa med fyll er ikke lett å vaske (isoporkuler). Med tanke på bruktkjøp, så ville jeg da tatt av trekket og sett etter flekker eller spesifikt spurt om hvordan innerputa ser ut. For den får man liksom ikke vasket.

Bestilte ny. Første "baby"-produkt, foruten vitaminer. Dersom det ikke blir baby, tipper jeg samboeren min vil like den

Elsker store bbhugme og cosyfix. Investering :happy::happy:

eg har egentlig tenk at det funker like bra med vanlig pute til amming, ka som er årsaken til at ammpute funker bedre, er det høgden babyen kjem i ? aldri amma før så eg har null erfaring :hilarious:

Jeg kjøpte den store for flere uker siden og den puta er rett og slett min bestevenn om nattaxsmile3
Jeg kjøpte ny på babyshop. Den var på tilbud til 1250 ca

Back
Topp