BBhugme

svizzrulla

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Oktoberbarna 2021♡
Er den verdt pengene? Jeg vurderer å kjøpe den for å gi meg mer støtte om natten igrunn. Jeg har slitt m bekkenet med de to forrige, så vil jo bare gå utfra at det kommer igjen om et par uker, så ser for meg den kunne støtte godt om natta, og sikkert være ei grei ammepute? Om den ikke blir for stor da..?
Ser den kan variere i flere hundre kr i samme butikk med de ulike fargene, noen som vet hvorfor?

For meg var den gull verdt i forrige svangerskap, den hjalp meg med å finne en mer komfortabel stilling i sengen, spesielt på slutten av graviditeten, sånn at jeg fikk bedre søvn :) Jeg synes derimot den ble altfor stor som ammepute, jeg brukte cosyfix som ammepute.

Jeg hadde den lille bbhug me og den var helt fantastisk som ammepute i hvert fall. Kan se for meg at den store er ganske god som pute for å støtte mellom knær og under mage. Den har også slått veldig bra ut på tester :)

Jeg elsker min BBhugme! Jeg sover med den hver natt og den avlaster rygg / bekken, og jeg får ligget på «magen» resten av svangerskapet :D så absolutt verdt pengene!

se om du evt finner noen tilbud via nettbutikker :D

For meg var den gull verdt i forrige svangerskap, den hjalp meg med å finne en mer komfortabel stilling i sengen, spesielt på slutten av graviditeten, sånn at jeg fikk bedre søvn :) Jeg synes derimot den ble altfor stor som ammepute, jeg brukte cosyfix som ammepute.
Jeg brukte heller ikke min gravidpute som ammepute, så jeg skaffet meg cosyfix jeg også :) men prøvde den ikke da, vi bare forelsket oss i cosyfix på sykehuset når vi lånte deres, så fant vi på finn.no samme dag som vi skulle hjem :)

Okeeei, jeg er overbevist, så da kjøper jeg! :wav Takk for svar!
Litt skummelt å kjøpe noe til graviditeten/baby før uke 12 men :nailbiting:

Jeg solgte min i forrige svangerskap da jeg ikke fikk noe glede av den kjøpte i stede to billige hveteputer til å varme i mikroen fra clas ohlson. Disse gir meg mye mere effekt da varme på « vondtene» lindrer bedre enn støtten for min del

Jeg brukte min både underveis i svangerskapet (hadde bekkenløsning) og som ammepute. Fornøyd :)

Verdt hver eneste krone! Den har vært min store redning begge svangerskapene. Med nr 1 så hadde jeg enorme problemer med bekkenet og jeg var hos kiropraktor minst 2 ganger i uka for å få «knekt» opp bekkenet som hadde låst seg, helt frem til jeg kjøpte puta etter oppfordring fra både kiropraktor og fysioterapeut. Etter jeg kjøpte puta når jeg var gravid i uke 33 så var jeg hos kiropraktoren en gang. Jeg tror at den eneste årsaken til at jeg slapp unna bekkenlåsning med nr 2 var pga at jeg begynte å bruke puta det øyeblikket jeg testet positivt :smug:

Anbefales på det sterkeste! Nesten så jeg anbefaler å kjøpe til samboeren min. Han syns den var helt konge også :D:D

Den er verdt det!! :)

Kanskje et dumt spørsmål, men blir det ikke problemer med at dynen løftes opp på flere punkter og det kommer kald luft inn under dynen pga. puten er så stor? :p

Vurderte denne sterkt sist svangerskap, men endte opp med å bruke en ammepute med små kuler i. Fungerte greit å ha mellom beina iallefall :hilarious: Har hørt en god del bra om bbhugme, så kommer sikkert til å kjøpe om behovet kommet :rolleyes:

Kanskje et dumt spørsmål, men blir det ikke problemer med at dynen løftes opp på flere punkter og det kommer kald luft inn under dynen pga. puten er så stor? :p
Vi har dobbeldyne, men det er ikke problem med enkeltdyne heller :)

Back
Topp