Bbhugme

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Da ble det pute på meg i dag. Ser frem til å prøve den:D
Flere som har? Erfaringer/tips? :Heartred

Fikk den til jul og den er virkelig blitt min nye bestevenn! [emoji173]️

Mest spent på om jeg klarer slutte med den etter fødsel. Haha.

Vurderer å kjøpe selv. Merker jeg begynner å slite med rygg/bekken nå, og vanlig pute holder ikke.
Har jo hørt den skal være kjempegod, så kanskje jeg må få tak i jeg og :)

Altså, jeg er frelst! Å ha en hodepute mellom bena kan virkelig ikke måle seg! Sambo er misunnelig :hilarious: Kommer nok ikke til å slutte med den etter svangerskapet, for dette er virkelig noe helt sykt

Den er superdigg! Jeg brukte den lite som ammepute sist, men synes likevel det var vel verdt pengene fordi den er så innmari god å sove med.

Mannen elsket den også! Hvis jeg sto opp før han så overtok han den. På et tidspunkt foreslo han at jeg skulle kjøpe en til, slik at vi kunne ha en hver.:hilarious: Det hadde blitt litt for trangt i senga, tenker jeg...

Jeg hadde Doomoo sist, og var fornøyd med den, men vurderer Cozyfix denne gangen. Den prøvde jeg på sykehuset, husker jeg, og den var så bra den ene gangen. Husker jeg tenkte den var for dyr.

Bbhugme ser mer ut som doomoo synes jeg?

Noen med erfaring med CozyFix?

Jeg hadde Doomoo sist, og var fornøyd med den, men vurderer Cozyfix denne gangen. Den prøvde jeg på sykehuset, husker jeg, og den var så bra den ene gangen. Husker jeg tenkte den var for dyr.

Bbhugme ser mer ut som doomoo synes jeg?

Noen med erfaring med CozyFix?
Den ene doomoo puten, er veldig lik bbhugme. :) jeg har doomoo fra forrige gang, og elsker å bruke den nå til soving :p

Ingen erfaring med cozyfix, men husker helsestasjon anbefalte den :)

Sniker fra desember.

Den er fantastisk og jeg hadde ikke overlevd svangerskapet uten! Jeg kjøpte den i uke 17 og brukte den hver eneste dag, både i senga og sofaen :) Nå er babyen 4 uker og jeg bruker den fortsatt endel :hilarious:

Jeg bestilte for litt siden og har brukt den et par netter nå :) er veldig glad for å ha kjøpt den så tidlig! Den blir god å ha i senga. Sist gang syntes jeg den var dyr, men angret meg sårt etterhvert. Følte da det var for sent å kjøpe den på slutten da jeg ikke skulle ha den til ammepute.

Nå har jeg lest en god del om forskjellige ammeputer, og tester og erfaringer. Med tanke på det og erfaringene mine fra sist kommer jeg til å gå for enten Cozyfix eller My Brest Friend. Jeg hadde Doomoo sist og det var liksom hverken fugl eller fisk. Fordi det skal være gravidpute også.

Den var myk og god, men man fikk liksom ikke perfekt høyde, og problemet med den, Bbhugme og lignende, er at de er runde og skal ha flere bruksområder. Cozyfix og my Brest friend har en flat overflate og man kan lettere få den perfekte høyde og bedre ergonomi. Det er det viktigste med en ammepute tross alt.

Jeg prøvde Cozyfix på Rikshospitalet sist (og kanskje på en helsestasjon?) og tenkte bare wow, men at den var alt for dyr, for jeg hadde jo Doomoo ammepute large fra graviditeten, som jeg faktisk aldri endte med å bruke som graviditetspute :P

Jeg var bare varm og utilpass i graviditeten, og følte ikke at jeg trengte mer stash i senga, haha.

Men jeg brukte jo Doomoo sist siden jeg hadde den, og vil tro den oppleves ganske lik som bbhugme. Jeg brukte en tynn liten sofapute i tillegg, for å få riktig høyde. Solgte Doomoo på finn etter vi var ferdige med den.

Så nå skal jeg unne meg en av de dyre gode. Cozyfix eller My Brest friend ❤️

Eehm... dere? Hvordan bruker dere egentlig bbhug me dere som elsker den?
Jeg har hatt min noen uker nå, og jeg finner ikke noe behagelig liggestilling med den i senga jeg..

Tenker jeg får mer bruk for den når magen blir større..

Jeg har den, men brukte den mest som ammepute forrige gang. Var også god å ha med seg i sofaen :)

Eehm... dere? Hvordan bruker dere egentlig bbhug me dere som elsker den?
Jeg har hatt min noen uker nå, og jeg finner ikke noe behagelig liggestilling med den i senga jeg..

Tenker jeg får mer bruk for den når magen blir større..

Jeg brukte den på grunn av bekkenet og derfor var den like god før magen ble stor :)

Hvordan bruker du den? Jeg lå på én av sidene med den mellom beina og anklene og brukte pute som vanlig. Jeg lå kjempegodt, i hvert fall.

Bbhugme er verdens beste pute !!!! Spesielt til amming. Det at man kan knyte den rundt deg som en donut og ha begge hender løse mens man ammer var en drøm for skuldre. Og den er perfekt sove med som gravid. Og, baby sov såååå godt i den på dagtid!! Legger ved bilde :) både for seg selv, og mens han lå rundt meg , jeg satt spiste middag mens han sov på meg i bbhugme liksom :p så deilig
Være «fri» med armene !
3b2269859005b9780316ea07951e8429.png

Back
Topp