Bbhugme

Cat90

Flørter med forumet
Marsboerne 20 18
Er den verdt pengene?[emoji4][emoji4] har fått med meg sambo å kjøpe den, men er det noen her som har erfaringer og vet om den er verdt pengene?[emoji4]

Kjøpte den for noken veke sia, og eg syns den er verdt pengane, sjølv om eg ikkje har "behov" for den enda. Så god å sova med, og ha i ryggen når eg sitte. Og sia den kan brukast som ammeputa, så slippe jo du å kjøpa det. Var iallefall verdt det for meg. :)

Jeg har også kjøpt den. Ikke prøvd noen andre, bruker den bare til å sove med. Veldig god til det i hvertfall, brukt den i noen uker nå. Leste at den var anbefalt til tvillinger, så håper den funker til amming også:)

Synes den var dyr,men teengte også ammepute og den er virkelig verdt pengene...hjelper mye å stabilisere bekkenet holder rundt den hver natt...hehe!tenker den er deilig å ha i seng/sofa eller til barna senere!

Jeg kjøpte også på mimmis på tilbud. Synes den er dyr, men den er veldig god å sove med! Jeg sover med den hver natt, og på morgenen sier minsten : mamma jeg må ha den slangen der.. [emoji23]

Jeg kjøpte også på mimmis på tilbud. Synes den er dyr, men den er veldig god å sove med! Jeg sover med den hver natt, og på morgenen sier minsten : mamma jeg må ha den slangen der.. [emoji23]
Den er veldig dyr, men mtp at den kan brukes som babynest og ammepute i tillegg så rettferdiggjør det prisen synes jeg :)

Sniker fra desember.

Ja, verdt hvert krone og den hadde den fremdeles vært om den hadde kostet enda mer ;) Jeg har den i senga og sofaen og skjønner ikke hvordan jeg skulle klart meg uten.

Jeg kjøpte den forrige uke, og signerer at JA - den er verdt hver eneste krone!

Jeg kjøpte den nylig og den er helt fantastisk ja! Ligger med den hver natt, så behagelig for bekkenet, ryggen og magen! Så anbefales selvom den er dyr:)

Er så rart å se hvordan dette er fra gruppe til gruppe. Var inne i en anna termingruppe (husker ikke hvilken), der angra nesten samtlige på kjøpet av bbhugme, og mente et ikke var verdt penga, mens her inne mener alle at den er en life saver [emoji14]

Der gikk nok det meste på at den ikke fungerte så godt som ammepute da :)

Spammer tråden litt. Men nettopp vært å henta min fine bb, merker allerede at denne kommer til å gjøre ting lettere. Som sofasitting, jeg glir langt med i sofaen om dagen og en vanlig pute former seg ikke som bb, prøvde en liten sofakvil med den, og fy søren... gleder meg til å legge meg i kveld [emoji1]

Enig, den er kjempegod! Og lest at den ikkje er bra som ammepute. Eg skal få sydd ammepute sånn at eg har 2, evnt kun 1 om eg ikkje liker å amme i BBen.

Fra januar her, uke 30+0. De fleste jeg kjenner elsker den puten, men hittil er det bomkjøp for min del. Fungerer like bra med puten eller dynen mellom beina på natten, men har ikke problem med bekkenet enda ihvertfall. Så mulig jeg har behov for den om jeg skulle få problemer der...

Back
Topp