Bbhugme

stiina

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Noen som har erfaring med bbhugme puten? Er den god å bruke på natten nå som man er gravid? Er den god å bruke som ammepute eller er den stor å håndtere? [emoji28]

Jeg elsker min som gravid! Må innrømme at jeg har noen tvil når det kommer til å bruke den som ammepute, men det får tiden vise. Jeg hadde en annen, men lignende pute da jeg var gravid sist, funker godt som støtte mens ejg var gravid, men ikke som ammepute, selv om den ble markedsført som begge. Sikkert derfor jeg er skeptisk nå også. Men for meg har den vært verdt pengene for å sove bedre!

Syntes den funker bra som både gravidpute og ammepute [emoji4] man bestemmer jo selv hvor "hard" den skal være så det tok et par ganger før jeg fikk det til med puta men hadde det ikke vært for den så hadde jeg nok ikke fått til ammingen i det hele tatt ettersom det var det eneste stedet hun ville ta puppen i starten [emoji4]

Har aldri brukt den som ammepute, men som gravid - både om natten og i sofaen mens vi ser på TV-serie om kvelden, er den helt fantastisk! Mitt beste kjøp så langt i graviditeten :) :)

Jeg kjøpte den tidelig i svangerskapet. Har den i senga og ofte på sofa'n om kvelden. Angrer ikke på det kjøpet nei. :)

Jeg skal hente min på posten i dag, og har stor tro på at den blir min nye favoritt!!!

Føler meg nesten litt annerledes her jeg, men har ikke merket noe til behov for noe ekstra pute/støtte eller annet når jeg sover/sitter/ligger eller noe...

Er ett av de første kjøpene jeg gjorde. Har slitt med bekkenet fra starten av svangerskapet, så puten har vært fast følgesvenn i sengen hver kveld og på sofaen.

Om den fungerer bra som ammepute eller ikke vet jeg ikke, men for bekkenet er den gull!

Da har jeg kjøpt meg bbhugme pute[emoji4][emoji106] Håpe det hjelper litt på bekkenløsningen om natten[emoji5]

Den er fantastisk! :D

Det er nettmøte med Barnas hus i morgen, her på Babyverden kl. 12.00 - 14.00, kanskje noen kan høre om ikke dem kommer med et godt tilbud på puta snart igjen? :)

Da har jeg også kjøpt pute. De siste nettene har vært preget av en del smerter så håper denne kan hjelpe på.

Sniker fra desember.

Jeg har den og den er HELT fantastisk, verdt hver krone! :)

Jeg elsker min :D Samboeren elsker den også og ønsker seg en egen [emoji28]

Jeg har en og jeg ser ikke helt vitsen. Den er jo diger og tar masse plass i senga og jeg sover ikke særlig mye bedre med den.

Håper den fungerer bra som ammepute

Back
Topp