Bbhugme

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
Noen som har dette ? Har dere brukt den mye og er dere fornøyd hvilken farge har dere og liker babyn å ligge oppi? Er det det samme som babynest?

Brukes hver eneste natt! Kunne ikke klart meg uten nå når jeg har blitt vant til den :O Jeg er enn så lenge bare gravid, så ikke prøvd med barn ennå :) Har fargen sand eller noe :)

Så da er den verdt pengene :) og kan glede meg til jeg får den.

Beste investeringen jeg har gjort for hele svangerskapet! Sover med den hver natt, og tar den noen ganger med til sofaen.
Baby er fortsatt i magen, så har ikke fått testet den som ammepute ol. Har også fargen sand.

Tror ikke jeg vil bruke den som babynest, det blir noe helt annet.

Men hva bruker man den til uten om amming når baby er ute?

Men hva bruker man den til uten om amming når baby er ute?
Jeg brukte den og bruker den fortsatt i blant mellom beina om natten. Fødte i slutten av juni. Slet med bekkenet, og den er super for å avlaste!

Brukes hver eneste natt! Kunne ikke klart meg uten nå når jeg har blitt vant til den :O Jeg er enn så lenge bare gravid, så ikke prøvd med barn ennå :) Har fargen sand eller noe :)
Sign denne bare jeg har den i lilla. ELSKER den, verd hver krone, og det er før baby har kommet ;)

Kjøpte den da jeg var gravid i uke 15, brukt nesten hver natt siden da!
Fantastisk!

Nå er det 2 mnd siden fødsel, og jeg sover fortsatt med den. Fint for å ikke klemme melkesprengte pupper ;)

Bruker den som ammepute, knyter den ikke, men han ligger fint på den om den er løs. Også bruker jeg den bak ryggen når jeg ammer liggende om natta, da sover jeg bra :)

Jeg elsket den da jeg var gravid!! Og bruker den som ammepute nå :) kan vel brukes som nest, men har ikke gjort det noe særlig..

Brukte den hver natt og også på dagen i sofan under svangerskapet... slet med bekkenløsning da... ubrukelig når lille kom etter min mening... altfor stor til å bruke som ammepute, men så har ikke jeg fått til å bruke ammepute i det heletatt da...

Gravid, og har 1,5 måned igjen til termin. Jeg har brukt denne siden uke 12, og det har vært en fantastisk investering. Jeg sover med den hver eneste natt og ser for meg at jeg kommer til å ha den i senga også etter graviditeten er over.

Ville nok ikke brukt den som babynest da den er ganske stor. Ser for meg at baby ligger litt høyt oppå puta. Men vil nok la han ligge der under oppsyn når jeg sitter ved siden av for litt kos og prat.

Usikker på hvordan den blir som ammepute, men jeg har ikke kjøpt ny til det formålet og har planer om prøve holde meg til denne.

Jeg har ikke født enda, men den har vært gull verdt under graviditeten i alle fall. :)

Ikke født enda men brukt hver natt siden jeg kjøpte den i uke 14. Planlegger å bruke den som ammepute men Absolutt verd pengene bare for bruk under graviditeten!

Elsket min bbhugme! Særlig under graviditeten var den gull verdt, men den ble godt brukt som ammepute også. Savner den litt faktisk, men ikke plass i senga i tillegg til mann og ettåring :P

Elsker min Bb-hugme! Har sovet med den hver natt siden ca uke 16. Kjøpte den da for å ha til senere for å avlaste magen + amming. Mannen har måttet få sin egen, da vi endte med å konkurrere om den.;) Er nå 39+3, og den er uvurderlig mot bekkensmerter. <3 Så nå ligger vi der med hver vår pute, haha. Spørs om det blir flere barn da. :P

Helt topp når man er gravid og som ammepute. Helt avhengig av den. Litt stor som babynest synes jeg, men kan jo sikkert funke:)

Back
Topp