Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har lyst å holde utkikk etter tilbud på denne, men når jeg søker "bbhugme" får jeg opp bare babyshop, og bbhugme's egne sider som søkeresultat. Disse prissammenligningssidene gav meg også dårlige resultater. Er det noen som vet hva jeg skal søke på for å få opp god pris oversikt eller har en oversikt over hvilke butikker/nettbutikker som selger den?![]()
Da hadde jeg slått til, perfekt for bekkenet. Syns også det var skamdyrt, men bruker den hver natt... Og regner med å bruke den som ammepute, så har den jo lenge.Tilbud på bbhugme på babybanden idag (1119,-) ... hadde egentlig bestemt meg... meeeen så blir jeg alltid gniten i siste liten. Er den virkelig verdt det? Synes det er mye for en pute. Kan jo sy noe selv og tenker eg. Hva tenker dere? Kjøp/kjøp ikke?
Har begynnende bekkenløsning så vil trenge noe i sengen ganske snart..
Takk, jeg er solgt! Kjøper denDa hadde jeg slått til, perfekt for bekkenet. Syns også det var skamdyrt, men bruker den hver natt... Og regner med å bruke den som ammepute, så har den jo lenge.
Kan ikke sammenlignes med andre ammeputer eller noe du syr selv. Du kan såklart få til noe brukbart eller bruke puter ellernoe men krangler bekkenet hadde jeg nok sterkt vurdert det...
Hehe, håper du liker den da! :|Takk, jeg er solgt! Kjøper den![]()
"Skilsmisseputen" hørte jeg noen kalle denSå sant! Mannen er hvertfall blitt byttet ut her
![]()
1399 er vel vanlig pris for bare puta, så om du har lyst på kortene også, så er det jo ok. Er ikke ofte puta er på salg.Er dette et ok tilbud? Har enda ikke fått ut fingern og trenger puta haha http://www.babybanden.no/products/gravidpakke evt 1399 for bare pute og kort
hehe, jeg vet ikke kjønn, men det er da MEG som skal bruke den i mange måneder tilÅååå hehe... Ja jeg har egentlig lyst på korteneFår høre med mannen om han har tenkt å få ut fingeren eller om jeg må kjøpe den selv. Tror det blir lavendel selv om jeg venter gutt. LITT får han tåle haha