bbhugme

alvvays

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Sensommerbarna 2019
Verdt det, eller ikke?

Har hørt mye positivt om bbhugme og synes den ser fin ut, men vil gjerne høre flere erfaringer før jeg går til anskaffelse av en. :)
Funker den bra som ammepute? Er det noen andre alternativer som bør sjekkes ut?

Henger meg på her jeg. Mye penger om det er andre alternativer som funker like bra..
Får graviditetspute av mamma nå, så det blir jo bare ammepute jeg trenger når den tid kommer.. Om den gravidputa er grei da, det gjennstår å se.. (Fra Ellos)

Har ikke erfaring med bbhugme eller andre gravidputer. Som ammepute brukte jeg doomoo sin sist og var veldig fornøyd med den. Vet at enkelte har brukt doomoo i str L som gravidepute også. Jeg hadde bare str M.

Jeg har bbhugme og jeg elsker den! Har jo ikke fått prøvd som ammepute enda, men som gravidepute er den gull :)
Anbefaler deg å spørre inne på "svangerskap, barn og familieliv" her på forumet, der er det flere som enten er gravide eller nettopp fått barn!

Jeg er veldig glad i min. Hjelper med tanke på bekkenløsningen. Jeg sover bedre om natten når jeg bruker den, blir mer bevisst på å snu meg. Da slipper jeg å våkne av plutselige smertejag :)

Vet ikke hvordan den er som ammepute, men er den god som det også, da er jeg superfornøyd.

Jeg har jo ikke brukt den som ammepute men den er heeeelt fantastisk om natten! Har den mellom lår og legger sånn at det blir bedre hoftestilling og det er helt nydelig. Her for leden tok mannen den og da fikk jeg ikke sove! Måtte ta den tilbake. Syns også den er digg å legge på gulvet og legge seg oppå med den fra nakke til rumpe (og ut mellom beina). Da liksom tvinger man brystkassa til å strekke skikkelig deilig ut.

Kanhende andre puter gjør samme jobb, og kanhende den har skapt behovet for den litt, men den er iallfall digg! Anbefaler den på det varmeste :) Du som sliter med rygg og slik har dessuten helt sikkert godt av den. Mye hjelp i god leiring!

Jeg har den og liker den, men usikker på hvordan den vil fungere som ammepute. Aner at jeg kanskje vil kjøpe en litt større ammepute på sikt..

Den er kjempedeilig å ha som sofapute i hvert fall! Kjøpte min brukt, syns den var voldsomt dyr nemlig

Har ikke erfaring med bbhugme eller andre gravidputer. Som ammepute brukte jeg doomoo sin sist og var veldig fornøyd med den. Vet at enkelte har brukt doomoo i str L som gravidepute også. Jeg hadde bare str M.
Jeg har doomoo L fra forrige svangerskap. Har brukt den som gravidpute, ammepute og til mye annet rart. Har begynt å bruke den som gravidpute igjen nå :) Veldig behagelig, men jeg synes det generelt er litt styrere å ha en svær dings oppi senga, under dyna.

Fantastisk pute for meg som har bekkenløsning :)

Jeg har doomoo L fra forrige svangerskap. Har brukt den som gravidpute, ammepute og til mye annet rart. Har begynt å bruke den som gravidpute igjen nå :) Veldig behagelig, men jeg synes det generelt er litt styrere å ha en svær dings oppi senga, under dyna.

Har sett på doomoo putene, men blir ikke helt klok på størrelsene. Er den i L så gigantisk som den ser ut på enkelte bilder?

Back
Topp