Bbhugme tilbud!

Nellikmor

Betatt av forumet
Hei jenter!

I dag har babybanden.no 20% tilbud på alt av ammeutstyr, inklusive bbhugme-pute i fire forskjellige farger. Den koster da 1100, - :happy:

Er det nødvendig med slik pute egentlig?
Er jo nok å bruke penger på liksom :p
Er det en must-have?

Er det nødvendig med slik pute egentlig?
Er jo nok å bruke penger på liksom :p
Er det en must-have?

Jeg har fått skikkelig vondt i bekkenet siste uker, så jeg ønsker meg en sånn for å kunne hvile og sove bedre om natten. Bbhugme-puten kan også brukes som ammepute så den har flere funksjoner ;) Og den varer nok i flere graviditeter også :happy:

Jeg har fått skikkelig vondt i bekkenet siste uker, så jeg ønsker meg en sånn for å kunne hvile og sove bedre om natten. Bbhugme-puten kan også brukes som ammepute så den har flere funksjoner ;) Og den varer nok i flere graviditeter også :happy:

Bruker bare dyne eller annen pute om natta.
Kan man ikke det når man ammer og?
Så på noen ammeputer tidligere, og de var jo så stygge :p
Er trekk avtagbart for vasking?

Jeg brukte puter da jeg ammet sist siden ammeputa var helt udugelig for meg :P Ble for lavt liksom. Jeg har den fremdeles, så får se om jeg bruker den denne gangen.

Trekket er avtakbart ja. Har en venninne som har brukt denne undere graviditeten og med sin lille, og hun er superfornøyd! Den er fylt med små riskuler slik at den kan formes slik man vil ha den.

Fikk min i posten for noen dager siden! Helt fantastisk :D men jeg har bekkensmerter da. Kunne brukt vanlige puter, men syns det blir så varmt og ekkelt. Jeg elsker den :D

Dette var bare til info da jenter, ikke for å rettferdiggjøre kjøp eller diskutere om man virkelig trenger den. Hver og en bestemmer jo det selv og etter sin egen lommebok! ;)
Jeg syns informasjonen var helt super!! Har testet ut alt av både puter, dyner osv på denne fordømte bekkenløsningen - men drømmer fortsatt om bbhugme som jeg fikk prøvelåne av ei venninne sist svangerskap - så jeg bestilte i går!!:D

Dette var bare til info da jenter, ikke for å rettferdiggjøre kjøp eller diskutere om man virkelig trenger den. Hver og en bestemmer jo det selv og etter sin egen lommebok! ;)

Ja, jeg forstår det. Bare jeg som ikke klarer å rettferdiggjøre for meg selv at jeg skal kjøpe en pute til 1100,- Jeg kikket på en i butikk i går og kan man ikke sy en slik selv? :p

Sniker fra august 16. Kjøpte denne puta og er så forelska! Brukte den hele svangerskapet og under fødsel også, den var virkelig verdt det! Bruker den nå også når vi ligger på barsel, har vært her i 8 dager og veldig kjekt å ha en god pute! Mannen bruker den også når vi må mate med kopp! Så kjør på! Dere kommer aldri til å angre!

Sniker fra august 16. Kjøpte denne puta og er så forelska! Brukte den hele svangerskapet og under fødsel også, den var virkelig verdt det! Bruker den nå også når vi ligger på barsel, har vært her i 8 dager og veldig kjekt å ha en god pute! Mannen bruker den også når vi må mate med kopp! Så kjør på! Dere kommer aldri til å angre!

Så godt å høre at du har gode erfaringer med puten! Hvordan brukte du den som hjelp under fødselen? Gratulerer med den lille, håper alt står bra til og at dere får reise hjem snart :)

Jeg bestilte min i går gleder meg til å få den i posten!
Jeg syns informasjonen var helt super!! Har testet ut alt av både puter, dyner osv på denne fordømte bekkenløsningen - men drømmer fortsatt om bbhugme som jeg fikk prøvelåne av ei venninne sist svangerskap - så jeg bestilte i går!!:D

Så glad tipset kom til nytte! Jeg gleder meg også til å få min pute i posten :happy: Bekkenet mitt tok fra meg nattesøvnen i natt så skal bli godt med god støtte i sengen!

Så godt å høre at du har gode erfaringer med puten! Hvordan brukte du den som hjelp under fødselen? Gratulerer med den lille, håper alt står bra til og at dere får reise hjem snart :)
Brukte den som støtte når jeg sto på knær en periode under rier :) avlastet magen en del, også brukte jeg den bak ryggen/nakken :)

Back
Topp