Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det nødvendig med slik pute egentlig?
Er jo nok å bruke penger på liksom
Er det en must-have?
Jeg har fått skikkelig vondt i bekkenet siste uker, så jeg ønsker meg en sånn for å kunne hvile og sove bedre om natten. Bbhugme-puten kan også brukes som ammepute så den har flere funksjoner Og den varer nok i flere graviditeter også
Jeg brukte puter da jeg ammet sist siden ammeputa var helt udugelig for meg Ble for lavt liksom. Jeg har den fremdeles, så får se om jeg bruker den denne gangen.Bruker bare dyne eller annen pute om natta.
Kan man ikke det når man ammer og?
Så på noen ammeputer tidligere, og de var jo så stygge
Er trekk avtagbart for vasking?
Bruker bare dyne eller annen pute om natta.
Kan man ikke det når man ammer og?
Så på noen ammeputer tidligere, og de var jo så stygge
Er trekk avtagbart for vasking?
Jeg syns informasjonen var helt super!! Har testet ut alt av både puter, dyner osv på denne fordømte bekkenløsningen - men drømmer fortsatt om bbhugme som jeg fikk prøvelåne av ei venninne sist svangerskap - så jeg bestilte i går!!Dette var bare til info da jenter, ikke for å rettferdiggjøre kjøp eller diskutere om man virkelig trenger den. Hver og en bestemmer jo det selv og etter sin egen lommebok!
Dette var bare til info da jenter, ikke for å rettferdiggjøre kjøp eller diskutere om man virkelig trenger den. Hver og en bestemmer jo det selv og etter sin egen lommebok!
Sniker fra august 16. Kjøpte denne puta og er så forelska! Brukte den hele svangerskapet og under fødsel også, den var virkelig verdt det! Bruker den nå også når vi ligger på barsel, har vært her i 8 dager og veldig kjekt å ha en god pute! Mannen bruker den også når vi må mate med kopp! Så kjør på! Dere kommer aldri til å angre!
Jeg bestilte min i går gleder meg til å få den i posten!
Jeg syns informasjonen var helt super!! Har testet ut alt av både puter, dyner osv på denne fordømte bekkenløsningen - men drømmer fortsatt om bbhugme som jeg fikk prøvelåne av ei venninne sist svangerskap - så jeg bestilte i går!!
Brukte den som støtte når jeg sto på knær en periode under rier avlastet magen en del, også brukte jeg den bak ryggen/nakkenSå godt å høre at du har gode erfaringer med puten! Hvordan brukte du den som hjelp under fødselen? Gratulerer med den lille, håper alt står bra til og at dere får reise hjem snart