Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for god infoFantastisk som gravidpute - brukt den i 2 graviditeter nå. Elendig som ammepute er min mening - der likte jeg best cozyfix i begynnelsen og etterhvert når baby ble litt større ammet vi uten noe pute![]()
Hmmm...hadde håpet den var like god som ammepute da
Da må jeg kanskje tenke litt mer før jeg investerer i en slik I begynnelsen når baby er helt gele i kroppen og du gjerne trenger to hender ledige (skulle helst hatt flere) for å få koblet baby skikkelig på puppen, så er cozyfix desidert best da den sitter smekk. Uansett hvordan jeg knytta og dro i bbhugme så fungerte den ikke like bra som ammepute - men noen mener den fungerer bra. Dersom det er første graviditeten din, og du vet du skal ha flere barn, vil jeg definitivt si at bbhugme er verdt prisen, men du kan jo sjekke bruktmarkedet.Takk for god infoHmmm...hadde håpet den var like god som ammepute da
Da må jeg kanskje tenke litt mer før jeg investerer i en slik
er jo ikke akkurat billig
![]()
Denne så ikke dum ut , skal sjekke den utJeg kjøpte denne når det var halv pris på puter på kid: https://www.kid.no/soverom/puter/savoy-fiberpute/hvit-fiberpute-50x150-cm-fiber/
vet ikke om den dekker det samme behovet som bbhugme, men enn så lenge funker den bra for meg. Jeg har ryggproblemer og sover helst på magen, noe som begynner å bli vanskelig, så denne gjør natten bedre.
Takk for tips Takk for svarJeg har Bb hug me. Syns den er fin som støtte med voksene mage, men syns den blir litt tynn når jeg har den mellom bena og ergo gir den ikke den optimale støtten jeg har behov for mtp smerter i symfysen. Det vil jeg si at hotellpute fungerte bedre. Ville aldri kjøpt bbhugme til ordinær pris. Kjøpte min på salg, men ser at jeg kunne latt vær for å være helt ærlig
Glad jeg spurte her inne , for jeg holdt nesten å gå til innkjøp av en.... men tror jeg avventer litt da og kanskje heller innvesterer i en god ammepute og finner andre løsninger som hotellpute du nevner som støtte i sengen 

Enig, litt tynn mellom beina. Kulene sklir for lett fra hverandre. Men nå har jeg gjort den så kompakt som over hodet mulig, og da gir den nok støtte mellom beina. Men da kan den ikke brukes til magen samtidig. Men for meg er det mellom beina som er viktigst.Jeg har Bb hug me. Syns den er fin som støtte med voksene mage, men syns den blir litt tynn når jeg har den mellom bena og ergo gir den ikke den optimale støtten jeg har behov for mtp smerter i symfysen. Det vil jeg si at hotellpute fungerte bedre. Ville aldri kjøpt bbhugme til ordinær pris. Kjøpte min på salg, men ser at jeg kunne latt vær for å være helt ærlig