BBhugme pute

Nikita82

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaringer med denne ? Er den så bra som mange sier og er den verdt prisen ? :rolleyes:

Fantastisk som gravidpute - brukt den i 2 graviditeter nå. Elendig som ammepute er min mening - der likte jeg best cozyfix i begynnelsen og etterhvert når baby ble litt større ammet vi uten noe pute :-)

Fantastisk som gravidpute - brukt den i 2 graviditeter nå. Elendig som ammepute er min mening - der likte jeg best cozyfix i begynnelsen og etterhvert når baby ble litt større ammet vi uten noe pute :)
Takk for god info :happy: Hmmm...hadde håpet den var like god som ammepute da :woot: Da må jeg kanskje tenke litt mer før jeg investerer i en slik :rolleyes: er jo ikke akkurat billig :p

Takk for god info :happy: Hmmm...hadde håpet den var like god som ammepute da :woot: Da må jeg kanskje tenke litt mer før jeg investerer i en slik :rolleyes: er jo ikke akkurat billig :p
I begynnelsen når baby er helt gele i kroppen og du gjerne trenger to hender ledige (skulle helst hatt flere) for å få koblet baby skikkelig på puppen, så er cozyfix desidert best da den sitter smekk. Uansett hvordan jeg knytta og dro i bbhugme så fungerte den ikke like bra som ammepute - men noen mener den fungerer bra. Dersom det er første graviditeten din, og du vet du skal ha flere barn, vil jeg definitivt si at bbhugme er verdt prisen, men du kan jo sjekke bruktmarkedet.

For meg har den vært redningen mtp bekkenet!
Men alt for stor til å i det heletatt vurdere å bruke den som ammepute.

Jeg har Bb hug me. Syns den er fin som støtte med voksene mage, men syns den blir litt tynn når jeg har den mellom bena og ergo gir den ikke den optimale støtten jeg har behov for mtp smerter i symfysen. Det vil jeg si at hotellpute fungerte bedre. Ville aldri kjøpt bbhugme til ordinær pris. Kjøpte min på salg, men ser at jeg kunne latt vær for å være helt ærlig

Ble skuffet, men det er min erfaring
Har kun brukt den i sengen, i håp om god støtte, men den var bare irriterende og i veien for meg
Har ikke brukt den som ammepute enda da småen ikke er født men jeg har lagt den ut for salg og kjøper heller cozyfix ammepute igjen, den var jeg kjempe fornøyd med til første og andre

Jeg har Bb hug me. Syns den er fin som støtte med voksene mage, men syns den blir litt tynn når jeg har den mellom bena og ergo gir den ikke den optimale støtten jeg har behov for mtp smerter i symfysen. Det vil jeg si at hotellpute fungerte bedre. Ville aldri kjøpt bbhugme til ordinær pris. Kjøpte min på salg, men ser at jeg kunne latt vær for å være helt ærlig
Takk for svar :happy: Glad jeg spurte her inne , for jeg holdt nesten å gå til innkjøp av en.... men tror jeg avventer litt da og kanskje heller innvesterer i en god ammepute og finner andre løsninger som hotellpute du nevner som støtte i sengen :happy:

Kjøpte en når jeg kom til uke 11 da jeg fikk tidlige bekkensmerter. Bruker den på dagen når jeg ligger i sofaen å på natten i sengen. Syns den gir god støtte å er god å ha når smertene er på det verste for å avlaste bekkenet. Men jeg kommer nok ikke til å bruke den som ammepute! Alt for stor, å blir bare tull når man skal legge den til rette..
så min konklusjon er;
For bekkensmerter :happy119
Som ammepute :happy118

Enig, litt tynn mellom beina. Kulene sklir for lett fra hverandre. Men nå har jeg gjort den så kompakt som over hodet mulig, og da gir den nok støtte mellom beina. Men da kan den ikke brukes til magen samtidig. Men for meg er det mellom beina som er viktigst.

Jeg elsker min, både som sovepute pga bekkenløsning og som ammepute:) jeg knyttet den rundt livet og synes den avlastet ermene og skuldrene mye:)

Jeg fikk min av samboer for noen uker siden, og jeg elsker den allerede! Kan se for meg at den er elendig som ammepute, men jeg er veldig glad for at jeg har denne til graviditeten i alle fall.

Har en liggende fra forrige svangerskap, ikke funnet den frem denne gangen ennå.

Synes den var god å ha i senga under graviditeten, hadde mye bekkenplager.

Brukte den endel som ammepute også. Synes den var grei til det også jeg. Brukte den mest den første tiden. Var litt vanskelig når baby ble større, hvis jeg ikke husker feil.

Fantastisk under graviditeten, umulig å finne en behagelig stilling uten. Hadde til og med med meg min på sykehuset! Som ammepute helt ubrukelig.

Den er livreddende for meg om natta, jeg har fått mye mindre plager med bekkenet etter at jeg tok den i bruk. Om den funker som ammepute vet jeg ikke enda, så det får tiden vise. Men den er så god som støtte om natta at jeg synes den er verdt det uansett :)

Ser veldig digg ut!

Jeg har easygrow mum&me, som er gravidpute+ammepute+babynest. Den føler jeg er verdt pengene. Bretter den dobbelt når jeg trenger ekstra støtte til bekkenet :happy:

Kanskje ett dumt spørsmål, men jeg har ikke peiling på gravidputer/ammeputer. Ser jo at bbhugme ammepute er mye billigere enn bbhugme gravidpute.
Men er det noen av dere som kan fortelle meg forskjellen på de to? De ser jo helt like ut???:rolleyes::rolleyes::rolleyes::hilarious::anyone

Back
Topp