Bbhugme pute

Si-Bru1

Forelsket i forumet
Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med bbhugme puten..? :) Jeg sliter med bekkenløsning og lurer på om jeg skal kjøpe en slik :) Den koster jo litt så er greit å høre ulike erfaringer om denne puten! Er den god? Og er den vert alle pengene?
 
Jeg vant en her inne i topp 100 desember :D
Har desverre ikke mottatt den enda, men om du ønsker kan jeg holde deg oppdatert ? :)
 
Jeg elsker min! Den er super å sove med altså! :) Og så er det jo en ekstra bonus at den fungerer som ammepute når mini er kommet :)
 
Jeg kjøpte den før jul:)

Liker den kjempe godt, eneste negative er at den er litt i lengste laget. Dette er nok fordi den skal brukes som ammepute senere:)
 
jeg har snakket med flere gravide som simpelthen ELSKER den! Jeg har fått overtalt mannen min til å få kjøpe en sånn også nå, så jeg gleder meg enormt til jeg får lønn og skal kjøpe en! Åhhh, det blir så utrolig deilig!
 
med denne tråden ble jeg enda mer ivrig på å få kjøpt en sånn pute :p har skikkelig lyst til å få kjøpt den NÅ! Andre som er utålmodige og vil ha ting med EN gang? :p
 
Grstulerer med premien! Ja takk, veldig gjerne! :) Håper den e super ;-)
Takk for det :) hadde faktisk bestemt meg for å kjøpe den om jeg ikke vant den :p så jeg var heldig :)
 
Ei venninne kjøpte den og syntes den var ubrukelig...
 
Er noen bittesmå isoporkuler! Det gjør den enkel å forme:)
Okei :) Da er den ikke noe for meg :p Kjøpte en sånn sist, men hatet at det var med de kulene inni :( Endte bare opp med at alt i puten ble dyttet til sidene når jeg hadde den mellom bena feks.
 
Okei :) Da er den ikke noe for meg :p Kjøpte en sånn sist, men hatet at det var med de kulene inni :( Endte bare opp med at alt i puten ble dyttet til sidene når jeg hadde den mellom bena feks.

Sånn er det litt her også, men det er en type stopper på hver side som gjør at kulene ikke kan fordeles alt for mye. Det er nok mye av grunnen til at den faktisk funker:)
 
Sånn er det litt her også, men det er en type stopper på hver side som gjør at kulene ikke kan fordeles alt for mye. Det er nok mye av grunnen til at den faktisk funker:)
Ja, det kan hende. Jeg tok en veldig tynn sommerdyne, rullet den sammen og la den i putetrekket den gravidputen lå i, og det funket supert! Må se om jeg finner ut av hvor jeg la det hen :p
 
Fikk til bursdagen min men ikke fått anledning til å teste den enda men hørt mange skryter av den:). Kiropraktoren vi har gått til med mini anbefalte den veldig til bruk ved amming og når hun fikk vite at jeg hadde bekkenløsning med mini sa hun at jeg burde sterkt vurdere å investere en hvis jeg ble gravid igjen og fikk bekkenløsning
 
Back
Topp