Bbhugme - noen som vet om rabattkoder?

Mammacile

Mammacile
Hei! Slet veldig med bekkenet forrige graviditet, og nå har det begynt å trøble igjen. Strever særlig med å sove på natten Har tenkt jeg må invistere i en bbbhugme pute denne gangen, men synes de er forferdelig dyre:nailbiting: Koster 1250 på jollyroom nå, ellers er det 1399 på de fleste nettsider. Selvfølgelig er det ingen som har tilbud typ -25% på valgfri vare nå når det "haster" litt for meg:rolleyes: Noen som vett om noen gode tilbud på denne puten noested?
 
Vet ikke om no tilbud akkurat nå, men den er verdt hver eneste krone! Har ikke hatt vondt en eneste dag etter jeg fikk den i hus [emoji1316][emoji1319]
 
Jeg skrev i tipsetråden i forrige uke at Barnas Hus har/hadde 25% rabatt på den for medlemmer av kundeklubben. Dog usikker på hvor lenge tilbudet varte...
 
Den er gull verd for vondt bekken! Vet dessverre ikke om noen kode, men var samme tilbudet som Avocado nevner da jeg fikk min til jul i fjor. Tipper de har den på salg jevnlig. Har også sett at noen selger den brukt, men da bør den være veldig pent brukt for at jeg skulle ha kjøpt...
 
Jeg skrev i tipsetråden i forrige uke at Barnas Hus har/hadde 25% rabatt på den for medlemmer av kundeklubben. Dog usikker på hvor lenge tilbudet varte...

Sniker bra januar:)
Det er ut mnd, tror jeg. Fikk Mail 26. Om d. Da sto d månedstilbud eller nåkka sånt :)
 
Sniker bra januar:)
Det er ut mnd, tror jeg. Fikk Mail 26. Om d. Da sto d månedstilbud eller nåkka sånt :)

Takk for oppklaring, for jeg henger nemlig ikke helt med :p
 
Hva er rabattkoden ? :)
 
Mener jeg er det serru, men lurer på om jeg slettet mailen [emoji23][emoji106]

Åh sånn ja... jeg vet dessverre ikke... er ikke medlem selv, hørte bare om det og fortalte videre.. kan dessverre ikke hjelpe :oops:
Håper noen andre kan svare deg!
 
Åh sånn ja... jeg vet dessverre ikke... er ikke medlem selv, hørte bare om det og fortalte videre.. kan dessverre ikke hjelpe :oops:
Håper noen andre kan svare deg!

Takk for det [emoji173]️[emoji7]
 
Jeg har også kjøpt den, den er HELT FANTASTISK! sover som en stein på den :D
 
Back
Topp