Bbhugme gravid- og ammepute

Har den og liker den kjempegodt. Finner alltid en god stilling med den (skal sies at jeg ikke har noen rygg/bekkenplager) :)

Jeg har den, elsker den :) Tror ikke jeg hadde overlevd uten den, hvertfall ikke etter at bekkenplagene kom!

Jeg har den! Kjøpte den i uke 22 ca og har brukt den HVER dag og natt! Den er fantastisk <3

Beste investeringen i graviditeten! Klarer ikke sove uten. Litt uvant de første dagene og så bang avhengig :p god å bruke i sofaen også. Løp og kjøp!

Elsker den! Den er magisk! Gir meg mye god søvn! Er helt avhengig av den om natten! :)
Har ei venninne som ikke er gravid som har kjøpt den, pga leddsmerter. ;) tror den puta funker til de fleste!

Har ikke den, men sover med min doomoo large. Fantastisk den også.

Kjøpte den i starten av svangerskapet, type første trimester. ELSKER den!! Kunne ikke klart meg uten! Er helt fantastisk! Har bekkenplager å den hjelper kjempegodt på. Litt rart å bli vant med den i starten, men etter en stund klarte jeg ikke å sove uten :)

Love it!!!

Ventet lenge før jeg kjøpte min da jeg synes prisen er noe stiv, men etter jeg kjøpte den angret jeg på at jeg hadde ventet så lenge.. Den er helt fantastisk og verd hver eneste krone :-)

Ble varmt anbefalt av hun som holdt det fødselsforberedende kurset vi var på :)

Back
Topp