Bbhugme - erfaringer

Ellabella92

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Noen som har erfaring med denne?
Nå er kl 3 om natta og jeg får rett og slett ikke sove, alt er ubehagelig og vondt og ingen stillinger blir noe mer behagelig. Sånn har det vært de siste nettene... og jeg drømmer om en bbhugme pute, akkurat nå ser jeg bare for meg at den løser alle problemer :P

Våken jeg og.. Bare ubehagelig å ligge, så æ e stått opp.. Men vet ikke noe om den puta

Våken her og. Jeg har doomoo buddy, deilig gravid og ammepute. Billigere... fylt med små isoporkuler på størrelse med sandkorn.

Anbefales!

Så synd den ikke går på do for meg:oops::D

Våken her og. Jeg har doomoo buddy, deilig gravid og ammepute. Billigere... fylt med små isoporkuler på størrelse med sandkorn.

Anbefales!

Så synd den ikke går på do for meg:oops::D
Hahaha hadde gjort seg med såpass multifuksjonell pute! :) Hvor kjøpte du den?

Kjøpte bbhugme i ren desperasjon i vår, og er veldig glad for det!:) den hjelper veldig for meg. Plages med bekkenet.

Bbhugme puta har vært min beste venn og sengekamerat siden uke 10! Vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten! :) Jeg hadde garantert sovet mye dårligere ihvertfall!

Jeg har en annen "gravide-pute" fra chicco:) veldig god å sove med, men blir fort varmt, og når man våkner mange ganger om natta for å snu på seg, må liksom alt i senga bytte plass:confused: men er veldig glad jeg har kjøpt den asså;)

Hadde virkelig ikke klart meg uten Bbhug puta❤ Skal faktusk kjøpe den i gave til noen reumatikere i familien for den fungerer så godt!

Jeg elsker Bbhugme puta mi! <3
Den var verdt hver eneste krone. Anbefaler den på det sterkeste! :)

Elsker og bbhugme puta veldig høyt! Den var til stooor hjelp tidligere i svangerskapet, men for et par uker siden begynte jeg å sove dårlig uansett :-\ Men god å ha, det er den virkelig!

Jeg ELSKER min bbhugme. Redder nattesøvnen her, hadde ikke klart meg uten! Anbefaler den til alle :)

Jeg elsker Bb-hugme!! <3 absolutt verdt pengene og den kan jo brukes etter babyen er født også. OG den er supergod som "armkrok" i sofaen eller senga når man ser på TV, leser osv. Gir veldig god støtte! :)

Min bbhugme har reddet min søvn siden uke 15!
Hadde den ikke med på hotell i uke 22, prøvde å bruke en dyne i stedet, men sov nesten ingenting på 4 netter. Katastrofe. Så den ble med på sommerferie, både i Norge og Frankrike ;)

Som nevnt over, nå sover jeg tidvis dårlig uansett, vondt å snu seg (bekkenet), opp på do osv.. Men ser for meg at det hadde vært enda værre uten puta mi. Sov akkurat 4 timer i strekk, dog fra 10-13..

Høres jo ut som det kan hjelpe på søvnen :P Kan man kjøpe det fysisk i en eller annen butikk eller må man bestille på nett? #hasterlitt :P

Høres jo ut som det kan hjelpe på søvnen :P Kan man kjøpe det fysisk i en eller annen butikk eller må man bestille på nett? #hasterlitt :P
De har de på Babyshop, Barnashus og Bebito her i Trondheim ihvertfall. Og på de fleste nettbutikker som selger babyutstyr :)

Min pute, altså Bjarne har blitt min bestevenn! Han er med overalt.. Han gir så mye støtte i både liggende og sittende stilling, slipper bli utslitt og støl i kroppen som jeg ble før han kom inn i bilde..
Angrer på at jeg ikke kjøpte han før, tenker litt at en Bjarne bør en vær gravid kvinne ha!!

Hadde ikke klart meg uten :-)

Back
Topp