Bbhug me

Jeg liker iallfall gravidputen nå, den er fast i senga☺️ Ser for meg at den kan være grei som ammepute også, i og med at man kan bestemme selv tykkelse. Justerer bare inn eller ut med de gummi-tingene på endene☺️

Stortrives med gravideputen.

Ammeputen - som er en egen pute og IKKE det samme som storpølsa :p - har fått svært gode omtaler og jeg synes den virker kjempehendig både i størrelse og tekstil. Den har lengre tråder på endene slik at den kan knytes rundt livet, og størrelsen er uhyre mye mer anvendelig ifht sofa og å ta med seg :) Nå venter vi vår førstefødte så det er klart at jeg ikke kan si noe om praktisk erfaring med den så langt :p Den ligger og venter på oss på barnerommet :)

Elsker gravidputa. Den har vært fast inventar i senga siden slutten av februar. Mannen syns den er litt stor og i veien. Den ligger for tiden mellom oss, da jeg har vært nødt å bytte siden jeg ligger på. Men jeg kaster den ikke ut. <3

Jeg er veldig glad i min. Hadde den ikke sist jeg var gravid, men kjøpte den rett etter fødsel og brukte den både som ammepute og «sovepute». Helt fantastisk for å finne en behagelig stilling, spesielt hvis man sliter med bekkenet. Jeg hadde voldsom bekkenløsning sist og selv om det ble mye bedre etter fødsel, så plaget bekkenet meg hvert fall et halvt år etter fødsel. Og da var puta kjempegod å ha. Jeg likte den godt som ammepute også. Følte babyen lå trygt og jeg slappet mye mer av i skuldre og armer.

Jeg elsker min! Brukte den ikke så mye i sengen (men mannen elsket å låne den!), men synes den var helt fantastisk som ammepute. Kunne legge den rundt meg slik at jeg fikk støtte i ryggen, og tilpasse den etter baby. Han elsket å ligge å sove på den. Så veldig populær hos både mor og barn! :)

ELSKER den :love7 den flyttes mellom seng og sofa hver dag! Det må være den beste investeringen jeg har gjort på lenge:)

Alt av gravid og ammeputer er en smakssak, men her er min erfaring;
Har brukt BBHugme gravidpute i to graviditeter nå, den er gull i senga for vondt bekken, og i sofaen om det trengs. Jeg likte den derimot ikke (synes rett og slett den var udugelig) som ammepute, der likte vi mye bedre cozyfix. Cozyfix sitter FAST når den er montert liksom, uansett hvordan du vrir og drar og knyter i BBHugme så sitter den ikke like godt fast som Cozyfix. Far brukte også cozyfixen som han stramte rundt midja og hvilte albuene på mens han bar første mann - så han lovpriser også cozyfix ammepute.

Elsker deg! Bruker den i senga hele natta og av og til på sofaen. Gull verdt med vondt bekken

Kjøpte BB Hugme for vondt bekken og bruker den fortsatt den dag i dag - 4 år senere :p

jeg fikk ikke helt til å bruke ammepute til det formålet de er ment til, da jeg har ganske små pupper som sitter høyt og er lang selv. Følte jeg måtte ha 3 puter for at barnet skulle komme høyt nok opp. Det ble bare til at jeg brukte en vanlig pute som støtte under albuen dersom jeg måtte ;)

Kjøpte BB Hugme for vondt bekken og bruker den fortsatt den dag i dag - 4 år senere :p

jeg fikk ikke helt til å bruke ammepute til det formålet de er ment til, da jeg har ganske små pupper som sitter høyt og er lang selv. Følte jeg måtte ha 3 puter for at barnet skulle komme høyt nok opp. Det ble bare til at jeg brukte en vanlig pute som støtte under albuen dersom jeg måtte ;)

Jeg hadde det litt motsatt. Jeg er ganske lita og puppene mine er litt lange, som jentungen sier. Det ble for høyt med ammepute. Hadde ei lita pute jeg brukte under armen som støtte.

Jeg er en av dem som ikke syntes den er så god. Har brukt en fast høy pute mellom bena i fire år nå pga bektherev (kronisk betennelse i bekkenet) og holder rundt en stor hotellpute. Fikk låne BB hugme i forrige svangerskap fordi den skulle være så fantastisk, men for meg var den ikke det. Men vet jeg er veldig alene om den meningen.:happy:

Jeg er en av dem som ikke syntes den er så god. Har brukt en fast høy pute mellom bena i fire år nå pga bektherev (kronisk betennelse i bekkenet) og holder rundt en stor hotellpute. Fikk låne BB hugme i forrige svangerskap fordi den skulle være så fantastisk, men for meg var den ikke det. Men vet jeg er veldig alene om den meningen.:happy:

Jeg er enig. Jeg brukte den litt i forrige svangerskap men jeg likte den ikke noe særlig selv. Slet med bekkenløsning men fant aldri noen komfortabel liggestilling med den. Syns den er altfor stor og klumpete.

• Liker
Reactions: V90
Har gravidputa og elsker den, men ble alt for stor å bruke som ammepute :P ingen problem å bruke den, men tar da halve sofaen :hilarious: Så jeg skal kjøpe den ammeputa :)

Har dere målet på den gravidputa? :)

Sniker fra august. Men jeg er blitt veldig glad i min!
Selv om jeg stadig våkner på ryggen, med puta på magen. Men veldig god når jeg ligger på sida.

Back
Topp