Bbaybjørn bæresele??

Steike banan

Flørter med forumet
Har noen av dere noe erfaring med det??
Brukte ikke det på forje unge. Men lyst å kanskje prøve på neste.

Blæææh[:-]
Prøv heller Manduca f.eks!
http://www.syvsjal.no/ Her har du masse du kan kikke på :)

Jeg anbefaler mei tai eller formsydd. Bedre komfort for barn og bærer, og man kan bruke den så lenge bæreperioden varer. Se feks lotusbarn.no [:)]

Det ødelegger ryggen til ungen. (og din egen)
Prøv heller Manduca! Anbefales på det sterkeste.

Hadde valgt noe mer behagelig og mindre skadelig for både deg selv og ungens skyld[:)]
ser du har fått noen linker lengre opp her[:)]

ORIGINAL: Citerza

Kommer jo helt an på hvor mye man bruker den da..[8|]

Men hva er da vitsen med å kjøpe en bæresele til 700,- (+/-) som skal brukes bare litt av gangen, og som gjerne må legges bort lenge før max kilogrense fordi det blir for ubehagelig for bæreren (og barnet). Da kan man jo heller invistere i en ergo/manduca/meitai eller lignende, som kan brukes til barnet ikke vil bli bært lengre, og så lenge man vil av gangen? [:)] Mer for pengene, og bedre for begge parter.

ORIGINAL: Citerza

Kommer jo helt an på hvor mye man bruker den da..[8|]

Hvorfor ta sjansen, tenker jeg da.. Hvorfor ikke bare kjøpe en bæresele som er ergonomisk riktig for både barn og bærer når man først skal kjøpe? Og en som man kan bruke lenger.

signerer de andre her, bruk ergonomisk bæretøy[:)]
Jeg har elsatisk bæresjal (som i vg reklamen) og det funker fett, kan fortsatt bære vesla i opptil maaange timer uten å få vondt enda hun er 9mnd[:D]

Og det er billig også, kan fås fra under 500kr for en ny[:D]

Jeg har gode erfaringer med Babybjørn, men den ble fort for liten. Jeg brukte den også kun på ganske korte turer, 15 min kanskje. Jeg ville ikke ha brukt manduca på en nyfødt, selv om den har nyfødt innlegg. Hadde nok følt at en liten baby hadde "druknet" litt i den. Jeg synes at manduca noen ganger ikke gir så god støtte som jeg ønsker meg. Tror jeg vil anbefale meitai [:D]

Jeg bærer frøkna på 3,5 enda i Manducaen. Ikke ofte, riktignok, men hun sitter allikevel godt oppi der, og jeg får ikke vondt av å bære henne.
Minsten har blitt båret i Manduca siden han var 3 uker gammel, og han kunne sitte i den i flere timer om gangen uten at det var skadelig for han, og uten at jeg fikk vondt over alt.

veldig fornøyd[:D]

Ja, jeg vil også anbefale mei tai, men om du ikke vil knyte burde du sjekke ut andre formsydde.
Vi bærer hver dag, til og fra barnehagen, og mei taien er den fineste og beste vi har :)

Jeg er kjempeforøyd med vår ihvertfall, og knøtte elsker den[:D]

vi brukte vår 1 eller 2 ganger før vi kjøpte ergo sele... bortkasta å bruke 1000 kr på den selen synes jeg.

Back
Topp